Renault Twingo III: prve uradne fotografije Renault Twingo III: prve uradne fotografije
Po dolgem napovedovanju je francoski Renault končno predstavil prve uradne fotografije novega Twinga. Ta bo nastajal v novomeški tovarni Revoz. Gre za pomemben avto... Renault Twingo III: prve uradne fotografije
Twingo III je rojen: na prodajo bo treba počakati do druge polovice tega leta.

Twingo III je rojen: na prodajo bo treba počakati do druge polovice tega leta.

Po dolgem napovedovanju je francoski Renault končno predstavil prve uradne fotografije novega Twinga. Ta bo nastajal v novomeški tovarni Revoz. Gre za pomemben avto oziroma projekt ne le za francosko tovarno, pač pa tudi za slovensko gospodarstvo.

  • 00061963 Novi Twingo
  • Renault_54802_global_en
  • Renault_54801_global_en
  • Renault_54806_global_en
  • Renault_54807_global_en
  • 00061963 Novi Twingo c1
  • 00061963 Novi Twingo c2
  • 00061963 Novi Twingo rc1
  • 00061963 Novi Twingo rc2
  • Renault_54809_global_en
  • Renault_54814_global_en
  • Renault_54813_global_en
  • Renault_54812_global_en
  • Renault_54811_global_en
  • Renault_54810_global_en
  • Renault_54815_global_en

Novi Twingo ali Twingo III bo zanimiv tudi zaradi tega, ker bo imel motor zadaj, prav tako tudi pogon. Še bolj pomembno je, da bo ob Twingu v Novem mestu nastajal tudi štirisedežni Smart, saj gre v tem projektu za sodelovanje med Renaultom in nemškim Daimlerjem AG, ki je lastnik tovarne Smart. Uradno bo Twingo prvič predstavljen na salonu v Ženevi (prvi teden marca), njegova prodaja, kot tudi prodaja Smarta, bo stekla v drugi polovici leta. Zanimivo in omembe vredno je tudi to, da bo imel novi Twingo pet vrat, saj so vse doslej ponujali samo trivratno izvedenko.

Novi Twingo je torej pomemben projekt za francosko avtomobilsko tovarno, ki je stoodstotni lastnik Revoza. Tovarna in deloma tudi slovenska država sta v ta projekt vložili približno 450 milijonov evrov, v Revozu, ki je bil še leta 2012 največji slovenski izvoznik (lani so naredili približno 94 tisoč avtomobilov, kar je bistveno manj kot pred leti, ko je iz tovarne pripeljalo več kot 200 tisoč vozil) pa naj bi redno zaposlitev dobilo vsaj 70, vsaj za nekaj časa pa še 200 delavcev. V novomeški tovarni bodo ob Twingu in Smartu še naprej izdelovali Clia II, vendar samo za severnoafriški trg, medtem ko so lani prenehali izdelovati Wind, torej roadstersko varianto Twinga.

Sicer pa je novi Twingo, vsaj po prvih fotografijah sodeč, odličen odgovor na Fiat 500, ki je zdaj dobil (prvega?) resnega tekmeca. Zanimivo je, da ima novi Twingo enako pogonsko zasnovo (vse zadaj) kot stari Fiat 500 iz leta 1957. A ne glede na to: Renault je v tem hipu pokazal malčka, ki je na nek način še prikupnejši, kot je bil pred dvajsetimi leti prvi Twingo. Res pa je, da enake revolucije ni več mogoče narediti z enako poimenovanim avtomobilom v istem avtomobilskem razredu. No, če že je mogoče, je pa vsaj zelo malo verjetno.

Foto: Renault

Preberite tudi