Peugeot 308: i-cockpit za »novo zvrst občutkov« Peugeot 308: i-cockpit za »novo zvrst občutkov«
Peugeot je objavil fotografije novega 308, ki bo, tako kot Citroën C4 Picasso, slonel na na novo razviti platformi EMP2. Kratica pomeni Efficient Modular... Peugeot 308: i-cockpit za »novo zvrst občutkov«
Peugeot 308: za 140 kilogramov lažji od predhodnika in z izpustom CO2 od 85 gramov na kilometer.

Peugeot 308: za 140 kilogramov lažji od predhodnika in z izpustom CO2 od 85 gramov na kilometer.

Peugeot je objavil fotografije novega 308, ki bo, tako kot Citroën C4 Picasso, slonel na na novo razviti platformi EMP2. Kratica pomeni Efficient Modular Platform 2, kar bi v prevodu pomenilo učinkovita modularna platforma velikostnega razreda 2 (spodnji srednji razred). Bolj kot z uporabniku nevidno tehniko pa bo najprej prepričeval z videzom.

  • 308_1305STY002
  • 308_1305STY003
  • 308_1305STY001
  • 308_1305STY004
  • 308_1305STY005
  • 308_1305STY007
  • 308_1305STY008a
  • 308_1305STY009
  • 308_1305STY009a
  • 308_1305STY010

Dolg je 4,25 metra in ni le šolsko skladno oblikovan, ampak tudi privlačen, kar velja še posebej za notranjost – če lahko sodimo po fotografijah. Tudi 308 ima, tako kot že 208, merilnike postavljene nad volanski obroč, desno od njega pa je velik, 9,7-palčni zaslon.

Peugeot bo več podatkov razkril jeseni na salonu v Frankfurtu, kjer bo 308 moč videti tudi v živo. Pričetek prodaje načrtujejo letošnjo jesen.

Foto: Peugeot