Peugeot 2008: prenovljen na slovenskem trgu Peugeot 2008: prenovljen na slovenskem trgu
  Mali cestni terenec 2008, ki ga (tudi) na slovenskih cestah pogosto videvamo, so prvič predstavili leta 2013, drugo generacijo pa 2019. To so... Peugeot 2008: prenovljen na slovenskem trgu

Peugeot 2008: dnevne luči spredaj imajo sedaj, tako kot zadaj, tri ‘kremplje’.

 

Mali cestni terenec 2008, ki ga (tudi) na slovenskih cestah pogosto videvamo, so prvič predstavili leta 2013, drugo generacijo pa 2019. To so letos maja prenovili, v naše salone pa je prišel te dni. Pri nas stane najmanj 19.990 evrov.

S prenovo je dobil novo slogovno podobo, ki jo je predlani uvedel novi 308 (samo še dvorazsežnostni logotip leva, videz motorne maske), sicer pa so mu spremenili žaromete in zadnje luči (odslej so zunanja svetila serijsko v izvedbi LED), dekorativne elemente in platišča, povečali napis med lučmi zadaj (tam zdaj ni več leva), dnevne luči spredaj so sedaj trivrstične, od skupaj šestih karoserijskih barv pa sta dve novi, siva in bela. Tiste izrazite sončno oranžne ni več v ponudbi.

  • XVK_8678c
  • XVK_8692
  • XVK_8673
  • XVK_8699
  • XVK_8684
  • XVK_8696
  • XVK_8700
  • XVK_8702
  • XVK_8689
  • XVK_8687
  • XVK_8690
  • XVK_8691

Notranjosti so namenili nova oblazinjenja, (zdaj serijski) 10-palčni osrednji zaslon z novim uporabniškim vmesnikom, z boljšima ločljivostjo (HD) in odzivnostjo ter s slovenskimi meniji, digitalne merilnike s trirazsežnostno grafiko (samo v paketu GT) ter brezžično povezavo s telefoni (možnost hkratne povezave dveh telefonov) in zmogljivejše (15 W) polnjenje le-teh.

Zdaj je moč – s pametnim telefonom – nastaviti do osem profilov voznikov, navodila za uporabo vozila so v digitalni obliki, posodobitve (tudi navigacije – enkrat mesečno) pa se zgodijo preko oblaka. Na nek način v povezavi z notranjostjo sta tudi kameri za pomoč pri parkiranju, ki sta po novem v tehniki HD.

Tudi v aplikaciji MyPeugeot je nekaj novosti – po novem lahko na daljavo vklopite trobljo ali luči ter odklepate oziroma zaklepate vozilo, v primeru vgrajene alarmne naprave pa telefon tudi sporoči njen vklop.

V motorni ponudbi je kar nekaj sprememb. Pri bencinskih 116-kilovatni ni več na voljo, ostajata pa 75- in 97-kilovatni. Od vseh treh dizelskih ostaja le še najmočnejši, torej 97-kilovatni. Za zdaj je na voljo tudi nov, zmogljivejši elektromotor (260 Nm, 115 kW) z rahlo zmogljivejšo baterijo (54 kWh) in z dosegom do 406 kilometrov.

Februarja prihodnje leto naj bi ponudbo obogatila blago-hibridna različica motorja 1.2 PureTech (100 kW) s 6-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom, v prodajo pa naj bi se vrnil tudi dosedanji elektromotor s 100 kilovati največje moči.

Trije paketi opreme so na voljo in skupaj s pogonsko tehniko je v ceniku devet osnovnih različic. Najcenejši je 1.2 PureTech 100 z ročnim menjalnikom, a tega najbrž ne bo prav dosti na cestah. Za poltretji tisočak dražji je Allure, še dodatnih 2.660 evrov je treba dodati za samodejni (8) menjalnik, najcenejši dizel pa je 1.5 BlueHDi 130 EAT8 Allure, ki stane 26.940 evrov. Manj od tisočaka je od paketa Allure dražji paket GT.

Električno gnani 2008 je na voljo v vseh treh paketih in stane od 35.340 do 38.140 evrov. Letos naj bi šlo pri nas v promet kakih 300 prenovljenih 2008, prihodnje leto pa 900, od tega 100 električno gnanih.◄

Foto: VK