Peugeot 2008: na slovenskem trgu Peugeot 2008: na slovenskem trgu
Po samo šestih letih prve je na trgih, tudi na našem, naprodaj druga generacija Peugeotovega malega športnega terenca 2008. Zdaj je bolj prepoznaven, bolj... Peugeot 2008: na slovenskem trgu

Peugeot 2008: na voljo je 8 zunanjih barv in pričujoča kovinsko oranžna je (edina) brez doplačila.

Po samo šestih letih prve je na trgih, tudi na našem, naprodaj druga generacija Peugeotovega malega športnega terenca 2008. Zdaj je bolj prepoznaven, bolj tipičen predstavnik te znamke in pri nas naprodaj za od 18.025 evrov.

Nova zunanjost ne prinaša veliko novega, saj povzema poteze še čisto svežega 208, kar pomeni, da ima agresiven prednji del z veliko motorno masko, serijska žarometa LED (in doplačilna polni LED) ter tanke navpične (dnevne) luči na krajeh, nekoliko nenavadne poteze oziroma površine na bokih in zadek, ki daje jasno vedeti, v katero družino sodi.

  • 1VK_2323ac
  • 1VK_2329ac
  • 1VK_2332a
  • 1VK_2334a
  • 1VK_2326a
  • 1VK_2330ja
  • 1VK_2342a
  • 1VK_2345
  • 1VK_2346
  • 1VK_2339
  • 1VK_2341

Tudi znotraj ima veliko skupnega z 208: digitalne merilnike (serijsko so merilniki analogni!) v treh barvah, v več pogledih in s 3-razsežnostnim prikazom, 7- ali 10-palčni (slednji je HD) štrleč osrednji zaslon, 8 ambientalnih barv, seveda pa tudi edinstven i-Cockpit, torej majhen in nizko postavljen volanski obroč ter merilnike nad njim. Poskrbljeno je tudi za avdiofile – ti lahko doplačajo za vrhunski sistem Focal.

Skupna z 208 (pa ne le z njim) je tudi platforma CMP, katere prilagodljivost je dopustila, da je 2008 v medosju zrasel za 67, v dolžino pa za 141 milimetrov. S tem so pridobili več prostora za kolena potnikov zadnje klopi in nekoliko večji prtljažnik: plus 24 v osnovni postavitvi ter plus 67 litrov pri podrtih sedežih. Zunanje širine je po novem več za 31, višine pa manj za 6 milimetrov.

Izbrati bo treba med petimi klasičnimi motorji; trije so 1,2-litrski bencinski (74, 96 in 113 kW), dva pa sta 1,5-litrska dizelska (75 in 96 kW). Od konca aprila bo v ponudbi še šesta motorna različica in sicer e-2008, ki sloni na nekoliko prilagojeni platformi e-CMP. Elektromotor v njem zmore 260 Njutonmetrov navora ter 100 kilovatov moči, z baterijo kapacitete 50 kilovatnih ur pa je njegov doseg po standardu WLTP 320 kilometrov. Z nakupom e-2008 dobi kupec tudi domačo polnilno postajo; na izbiro sta dve, 7,4-kilovatna za enofazni tok ter 11-kilovatna za 3-fazni tok. Naročila že sprejemajo, cene pa naj bi bile znane do konca tega meseca.

Bencinski in dizelski motorji so na voljo z ročnim (6) ali samodejnim (8) menjalnikom, pogon pa je le na prednji kolesi. Osnovno ponudbo zaokrožajo še štirje paketi opreme in v ceniku je (brez električne) ta hip 14 različic. Najcenejši je tako 1.2 PureTech 100 Active (18.025 evrov), z boljšo opremo Allure pa 19.660 evrov. Naslednji v vrsti je 1.2 PureTech 130, ki kot Active stane 19.375, kot Allure pa 21.010 evrov. Ti naj bi bili po predvidevanjih uvoznika tudi najbolj zaželeni pri nas.

Dizla sta pričakovano dražja in tudi zato verjetno po njiju ne bo večjega povpraševanja. Najcenejši 1.5 BlueHDi 100 Active stane 19.525 evrov, več moči v 1.5 BlueHDi 130 pa zaradi serijskega samodejnega menjalnika ter zanj osnovne opreme Allure stane 24.160 evrov. Najdražji v tem hipu pa je bencinski 1.2 PureTech 155, ki je prav tako na voljo le s samodejnim menjalnikom in le z opremo GT. Takšen stane 27.035 evrov.

Če bo vse steklo po načrtih, bomo Slovenci letos pokupili okoli 1200 novih 2008 plus 50 električnih e-2008.◄

Foto: VK

No comments so far.

Be first to leave comment below.