Pariz 2014: Honda Civic Type R Pariz 2014: Honda Civic Type R
Japonsko pojmovanje avtomobilske športnosti se nekoliko razlikuje od evropskega, ki se precej bolj navdušuje nad veliko količino ‘konj’ in s tem zmogljivostmi, ki jih... Pariz 2014: Honda Civic Type R
Civic Type R Concept: staro in znano ime, nov motor in še marsikaj.

Civic Type R Concept: staro in znano ime, nov motor in še marsikaj.

Japonsko pojmovanje avtomobilske športnosti se nekoliko razlikuje od evropskega, ki se precej bolj navdušuje nad veliko količino ‘konj’ in s tem zmogljivostmi, ki jih je mogoče (pre)pogosto varno izkoristiti na dirkališčih. Takšen uvod je nujen zaradi trditve japonske Honde, ki bo v avtomobilski Pariz pripeljala novo Hondo Civic Type R – najbolj ekstremni Type R doslej, pravijo. Ta oznaka ni pri tej japonski avtomobilski tovarni že precej časa rezervirana za športne izvedenke le Civica, pač pa tudi za Accorda, Integre, NSX ipd.

  • 28495_Honda_Civic_Type_R_Concept_II
  • 28493_Honda_Civic_Type_R_Concept_II
  • 28492_Honda_Civic_Type_R_Concept_II

Civic Type R bo imel pod motornim pokrovom 2,0-litrski štirivaljni i-VTEC agregat, ki bo zmogel več kot 280 ‘konj’ in mu bo prvič v pomoč turbinski polnilnik. Ustrezal bo zahtevam Euro 6, v novi verziji Civica Type R pa bo premiero doživela tudi stikalo +R, nameščeno ob volanskem obroču. S pritiskom na to stikalo se bo spremenil, vsaj deloma, tudi značaja tega Civica, in sicer iz vsakdanjega v športno vozilo: volan bo bolj odziven, prav tako tudi podvozje. Dodan je 6-stopenjski ročni menjalnik, saj so pri Hondi prepričani, da to povsem ustreza športnim ambicijam Civica Type R.◄