Opel Insignia: prenova in OPC Opel Insignia: prenova in OPC
 S prenovljeno Insignio prihaja tudi različica OPC in sicer v obeh karoserijskih različicah. Njena zunanjost ni kričeče agresivna, še najhitreje bo prepoznavna po zanjo... Opel Insignia: prenova in OPC
Opel Insignia OPC: diskretno športna zunanjost, zmogljiva mehanika.

Opel Insignia OPC: diskretno športna zunanjost, zmogljiva mehanika.

 S prenovljeno Insignio prihaja tudi različica OPC in sicer v obeh karoserijskih različicah. Njena zunanjost ni kričeče agresivna, še najhitreje bo prepoznavna po zanjo značilnem dvojnem izpuhu.

  • Opel-Insignia-OPC-260622
  • Opel-Insignia-OPC-260683
  • Opel-Insignia-OPC-260623
  • Opel-Insignia-OPC-261710
  • Opel-Insignia-OPC-261706
  • Opel-Insignia-OPC-287555
  • Opel-Insignia-OPC-260682
  • 2013 08 27_Opel-Insignia_OPC

V notranjosti so sedeži Recaro in volanski obroč OPC, pa seveda gumb OPC, ki je namenjen vklopu športnih nastavitev mehanike. Ta je, seveda, ostra: motor zmore 435 Njutonmetrov in 239 kilovatov (325 »konj«), kar bi takšno Insignio pognalo do 270 kilometrov na uro, če pri nakupu zahtevate odstranitev elektronskega omejevalnika (250 km/h). Kar, jasno, boste. Že zato, ker je pogon 4-kolesni in ker je podvozje OPC še izpopolnjeno. S takšnim paketom bo živa vsebina z mesta do 100 prišla v le 6 sekundah.

Sicer pa je Insignia posodobljena tudi v drugih različicah; motorja sta nova dva (dizelski 2.0 CDTI, 88 kW, in bencinski SIDI Turbo – kot 2.0 ima 184 kW, kot 1.6 pa 125 kW), precej pa je izboljšana tudi aerodinamika (drobni popravki na karoseriji so prinesli najboljši količnik upora zraka v tem razredu).

Foto: Opel