Hyundai i10: prenovljen na slovenskem trgu Hyundai i10: prenovljen na slovenskem trgu
Mali mestni i10, predstavnik (žal) izumirajoče vrste mini avtomobilov, so prvič predstavili leta 2007, od leta 2020 pa je na trgih že tretja generacija.... Hyundai i10: prenovljen na slovenskem trgu

Hyundai i10: varnejši in bolje povezljiv, še vedno pa manj kot 3,7 metra dolg.

Mali mestni i10, predstavnik (žal) izumirajoče vrste mini avtomobilov, so prvič predstavili leta 2007, od leta 2020 pa je na trgih že tretja generacija. Letošnja februarska pomladitev je od nedavnega naprodaj tudi pri nas in sicer za najmanj 13.950 evrov.

Na zunanjosti ni drastičnih sprememb, med drugim so rahlo spremenjeni žarometa (z dodano črnino), logotip, dnevne luči spredaj in zadnje luči, dodali so štiri nove karoserijske barve in možnost črne strehe, zunanji ogledali sta po novem lahko zložljivi in na zadku je izboljšana kamera za pomoč pri vzvratni vožnji.

  • HME_AC3_ICE_EViz_EXT_5PM_MetaBluePearl_52910K7200_SHOT5_CMYK
  • HME_AC3_ICE_EViz_EXT_5PM_MetaBluePearl_52910K7200_SHOT2a_CMYK
  • Hyundai i10 (4)
  • Hyundai i10 (5)
  • Hyundai i10 (6)
  • Hyundai i10 N Line (1)c
  • Hyundai i10 N Line (2)c
  • Hyundai i10 N Line (3)c
  • Hyundai i10 N Line (4)
  • Hyundai i10 N Line (5)

V notranjosti je zdaj pod armaturno ploščo (modra) ambientalna osvetlitev, 4,2-palčni zaslon LCD v merilnikih je odslej serijski, vhoda USB C sta dva, 8-pačni osrednji zaslon zmore brezžično prikazati menije pametnih telefonov (slednjim je namenjeno tudi mesto za brezžično polnjenje), sistem Bluelink pa, med drugim, skrbi za posodabljanje zemljevidov navigacijske naprave na daljavo, omogoča lastniku preverjanje vozila na daljavo in podobno.

S prenovo je dobil i10 bogatejši varnostni paket, zdaj ima izboljšan sistem za preprečevanje trčenja, sam ohranja vozilo znotraj prometnega pasu in opozarja ljubeče starše, naj ne pozabijo na otroka na zadnjih sedežih.

Pogonska ponudba obsega tri motorje. Osnovni je litrski 3-valjnik (49 kW), sledi 1,2-litrski 4-valjnik (62 kW), različici N-Line pa je namenjen litrski T-GDI s 74 kilovati največje moči.

V ceniku so po tri opremske različice za 49- in 62-kilivatni motor, paket N-Line pa je na voljo kot nadgradnja paketov Style in Premium. Najcenejši i10 je zdaj 1.0 Comfort (13.950 €), za 700 evrov je dražji 1.2 Comfort. Oprema Style dvigne ceno za tisoč, Premium pa za 2.400 evrov. Živahni 74-kilovatni je za 750 evrov dražji od 1,2-litrskega, paket N-Line pa za 600 evrov dražji od Premiuma.

Pri slovenskem zastopniku menijo, da bodo letos prodali okoli 200 teh malčkov.◄

Foto: Hyundai

Preberite tudi