Hyundai i20: na slovenskem trgu Hyundai i20: na slovenskem trgu
Na naš trg prihaja nova, druga generacija Hyundaievega modela i20, ki predstavlja tako v Evropi kot pri nas pomemben delež prodaje avtomobilov te znamke.... Hyundai i20: na slovenskem trgu
Hyundai i20: 9 zunanjih barv in 4 notranje barvne kombinacije.

Hyundai i20: 9 zunanjih barv in 4 notranje barvne kombinacije.

Na naš trg prihaja nova, druga generacija Hyundaievega modela i20, ki predstavlja tako v Evropi kot pri nas pomemben delež prodaje avtomobilov te znamke. Pri nas stane od 10.770 evrov.

Čeprav je bilo že večkrat napisano, velja ponoviti: novi i20 je razvit (pretežno) v Frankfurtu, vključno z obliko, izdelujejo pa ga prav tako v Evropi in sicer v Turčiji.

Je malce daljši in širši ter nekaj nižji od prejšnje generacije, pravijo, da je med najbolj prostornimi v svojem razredu in trdijo, da ima prostora za noge spredaj ter zadaj in prtljažniških litrov največ med vsemi neposrednimi tekmeci.

  • IMG_0473
  • IMG_0475
  • IMG_0476
  • IMG_0474
  • IMG_0477
  • IMG_0479
  • IMG_0495aw
  • IMG_0491
  • IMG_0493
  • IMG_0486
  • IMG_0485a
  • IMG_0490
  • IMG_0487
  • IMG_0482a
  • IMG_0481

Oblika se zdi privlačna, na njej pa med drugim poudarjajo tanjši stebriček A in (zajeten) črn stebriček C. Vse skupaj je nastalo na novi platformi, pogonu pa služijo novi ali prenovljeni motorji. Pet jih je (trije bencinski in dva dizelska), napovedujejo pa še šestega, litrski turbobencinski trivaljnik 1.0 T-GDI (88 kW, 172 Nm) nove generacije. Menjalniki so ročni (5 ali 6), samodejni je na voljo ob 1,4-litrskem bencinskem stroju. Poleg tega bo kupec izbiral še med štirimi paketi opreme, 5-letna garancija (brez omejitve kilometrov, z asistenco ter brezplačnimi preventivnimi pregledi) pa sodi k prav vsakemu od novih i20.

Tudi pri Hyundaievemu slovenskemu zastopniku so ‘podlegli’ virusu ‘promocijskega prihranka’, ki znaša v primeru i20 1.200 evrov. Bo kar prav, saj s tem prihrankom stane najcenejši 1.25 CVVT (55 kW) Life 10.770 evrov, najdražji bencinski je 1.4 CVVT (74 kW) Premium (14.230 evrov), najdražji nasploh pa je 1.4 CRDi Premium s 15.830 evri. Vstopnica v dizelski razred znaša 12.770 evrov, kolikor stane 1.1 CRDi Life, a so dizli tako pri nas kot v Evropi v tem velikostnem razredu precej nepriljubljeni.

Za orientacijo glede cene: pri Hyundaiu pravijo, da je bila cena prejšnje generacije i20 leta 2012 10.990 evrov, novi, varnejši in serijsko bolje opremljen, pa stane 10.790 evrov. Z drugimi besedami: nova generacija je nekaj cenejša od prejšnje.◄

Foto: VK