Ford Focus ST: na slovenskem trgu Ford Focus ST: na slovenskem trgu
Fordova športna različica Focusa – ST – je v Evropi nekaj posebnega, saj je na voljo tudi v kombijevski karoseriji, česar tekmeci ne ponujajo.... Ford Focus ST: na slovenskem trgu
Ford Focus ST: s prenovo spremenjeni motorni pokrov, žarometa in meglenki.

Ford Focus ST: s prenovo spremenjeni motorni pokrov, žarometa in meglenki.

Fordova športna različica Focusa – ST – je v Evropi nekaj posebnega, saj je na voljo tudi v kombijevski karoseriji, česar tekmeci ne ponujajo. Pri Fordu zanj doslej ponujali le bencinski motor, po novem pa je v ponudbi tudi turbodizel, ki je nekaj cenejši od bencinske različice. Na našem trgu stane od 23.990 evrov.

S prenovo tretje generacije tega modela v začetku letošnjega leta se je tako ponudba razširila tudi za ST; dosedanji 2-litrski bencinski stroj (184 kW, 250 ‘konj’) ostaja, pridružil pa se mu je 2-litrski turbodizel s 136 kilovati največje moči (185 ‘konj’) ter z največ 400 Njutonmetri navora.

  • FordFocusST_16c
  • FordFocusST_12c
  • FordFocusST_51c
  • FordFocusST_28c
  • FordFocusST_19
  • FordFocusST_37
  • FordFocusST_34
  • FordFocusST_01

V Sloveniji sta poleg omenjenih motorjev ter dveh karoserij v ceniku dva paketa opreme (ST-2 in ST-3), kar daje osem osnovnih kombinacij. Najcenejši je 5-vratni TDCi ST-2 (23.990 evrov), bencinski EcoBoost je slabega tisočaka dražji, za 550 evrov dražja pa je kombijevska različica. Najdražji v uradnem ceniku je ‘karavan’ EcoBoost ST-3, ki stane 27.930 evrov, vse cene pa že upoštevajo 3.600 evrov ‘popusta’. Preskok med opremama je vreden 2.280 evrov, kupec pa s tem dobi dnevne luči LED, biksenonske dinamične žaromete in športno oblikovano klop zadaj.

Prenova pa je prinesla še nekaj drugih novosti in izboljšav, med njimi dinamični sistem stabilnosti ETS (ki je nadgradnja sistema stabilizacijskega ESC), izboljšano vzmetenje ter blaženje, izboljšano vpetje prem, na novo kalibriran volan ter možnost doplačila za zmogljivejše zavore. Seveda je bil deležen tudi nekaj kozmetičnih popravkov na zunanjosti, v notranjosti pa ima zdaj tudi ST manj stikal na osrednji konzoli in nov volanski obroč.◄

Foto: Ford