Farizon V6E in SV: na slovenskem trgu Farizon V6E in SV: na slovenskem trgu
  Farizon? Na hitro: kitajska znamka komercialnih vozil, ki prihaja pod okriljem pri nas že poznanega podjetja Auto Wallis na naš trg z dvema... Farizon V6E in SV: na slovenskem trgu

Farizon: sveža ponudba električno gnanih dostavnikov s Kitajske.

 

Farizon? Na hitro: kitajska znamka komercialnih vozil, ki prihaja pod okriljem pri nas že poznanega podjetja Auto Wallis na naš trg z dvema dostavnikoma, V6E in SV. Cene brez DDV: od 36.199 evrov za SV in od 27.980 evrov za V6E.

Farizon je danes del kitajske grupacije Geely (poleg so še Proton, Lynk & Co, Volvo, Polestar, Lotus in drugi). V njihovem portfelju so sicer tudi vozila s klasičnim pogonom, veliko večino pa ženejo alternativni pogoni, predvsem elektrika iz baterij, a tudi vodik.

Novi model SV, menda zasnovan posebej za evropske trge, kjer sodi v razred N1, je veliki dostavnik, na voljo v dolžinah L1 do L3 ter višinah H1 do H3, ki meri v širino 1,98 metra, dolg pa je 5, 5,5 ali 6 metrov. Ponaša se, med drugim, z električnim krmiljenjem (drive-by-wire) zavor, s pogonskimi baterijami tipa LFP (litij-železo-fosfat) ali NCM (litij-nikelj-kobalt-mangan) in z garancijo na baterijo (do 70 odstotkov kapacitete) 8 let ali 200.000 kilometrov. Baterije kapacitete od 49 do 106 kWh omogočajo od 262 do 551 kilometrov dosega (odvisno od izbrane kombinacije) po WLTP. Izbirati je moč med dvema elektromotorjema moči 170 ali 200 kilovatov, ki poganjata prednji kolesi.

Kokpit je dokaj minimalističen, seveda z digitalnimi merilniki (7 palcev) ter velikim (12,3 palca) osrednjim zaslonom in s številnimi odlagalnimi mesti, a tudi z možnostjo ogrevanih in hlajenih, v usnje odetih sedežev in 360-stopinjsko kamero.

Možnih kombinacij karoserije je šest, nosilnost pa znaša od 1,075 do 1,48 tone. Dolžina tovornega dela je od 2,7 do 3,7 metra, širine je 1,8 metra, višine pa do 1,4 do dveh metrov.

V trenutnem ceniku za naš trg je 14 različic (dolžine, višine, baterija, elektromotor) za (akcijsko) ceno od 36.199 do 51.120 evrov brez DDV.

  • SV Klemen Mramor-26
  • SV Cargo-Right
  • V6E Klemen Mramor-52
  • Klemen Mramor-72
  • V6E cockpit
  • Klemen Mramor-61

V6E je slabe 4,9 metra dolgi, 1,73 metra široki in 1,99 metra visoki (mestni) furgon s prostornino tovornega dela do 5,9 kubičnega metra. Tovorni del je dolg 2,8, širok 1,6 in visok 1,3 metra, nosilnost pa znaša 1.150 kg. Za pogon elektromotorja, nameščenega na zadnji osi (torej ima tudi zadnji pogon), skrbi baterija LFP kapacitete 42 kWh (garancija je 6 let ali 300.000 km), ki omogoča do 195 kilometrov vožnje po WLTP, po mestu pa celo do 265 kilometrov.

Videz notranjosti je v slogu SV, torej minimalističen in z velikim osrednjim zaslonom (10,1 palca), ponujajo še ogrevan in hlajen voznikov sedež, ogrevan (in v usnje odet) volanski obroč in, jasno, povezljivost s pametnim telefonom.

Ta hip je v ceniku ena sama različica z opisanimi lastnostmi, ki stane (promocijsko) 27.980 evrov brez DDV.◄

Foto: Klemen Mramor, Farizon