DS: prenovljena kolekcija na slovenskem trgu DS: prenovljena kolekcija na slovenskem trgu
Slovenski zastopnik blagovne znamke DS, C Automobil Import, je predstavil prenovljeno kolekcijo vozil DS. Ker gre za razmeroma novo znamko, velja ponoviti: ‘matični’ Citroën... DS: prenovljena kolekcija na slovenskem trgu
Paleta DS: 3, 4 (CrossBack) in 5 so načrtovani za resnejši poseg v razred prestižnih avtomobilov.

Paleta DS: 3, 4 (CrossBack) in 5 so načrtovani za resnejši poseg v razred prestižnih avtomobilov.

Slovenski zastopnik blagovne znamke DS, C Automobil Import, je predstavil prenovljeno kolekcijo vozil DS. Ker gre za razmeroma novo znamko, velja ponoviti: ‘matični’ Citroën oziroma njegov ‘matični’ PSA je leta 2014 splavil ločeno blagovno znamko DS, ki ima znotraj koncerna nalogo izdelovati prestižn(ejš)e avtomobile.

Na tiskovni konferenci smo izvedeli, da se DS, tudi v Sloveniji, postavlja ob bok Audiju in Land Roverju – slednje bo pridobilo na pomenu šele čez štiri leta, ko na trgu pričakujemo tudi izrazitejše športne terence znamke DS. Kakorkoli že, lani je DS prenovil svojo ponudbo, začenši z DS 3, ki je tudi novodobni začetnik te znamke in se je ob prvi predstavitvi leta 2010 imenoval še Citroën DS3.

DS 3, kot se imenuje zdaj, je končno dobil povsem Deesovo podobo, kar pomeni, da je izgubil Citroënove dvojne strešice na motorni maski in na pokrovu prtljažnika, a je hkrati dobil nova žarometa (kombinacija ksenonske in LED tehnike), značilni krilci DS na prednjem delu, nove zadnje luči z učinkom 3D, sistem za samodejno zaviranje pri mestnih hitrostih (deluje do 30 km/h), možnost parkirnih tipal tudi spredaj in kamere za vzvratno vožnjo, predvsem pa se bo marsikdo razveselil novega, 7-palčnega zaslona. Ta ni zgolj zamenjava za starega, temveč je tudi pometel s številnimi gumbi na osrednjem delu armaturne plošče.

  • 1VK_9151a
  • 1VK_9161aw
  • 1VK_9163la
  • 1VK_9164la
  • 1VK_9165la
  • 1VK_9154aw
  • 1VK_9166aw
  • 1VK_9156a
  • 1VK_9167sha
  • 1VK_9168aw
  • 1VK_9171a
  • 1VK_9170aw
  • 1VK_9159ra
  • 1VK_9157la
  • 1VK_9160sh

DS 3 predstavlja steber ponudbe ali bolje rečeno prodaje te znamke, saj je polovica vseh prodanih Deesov prav DS 3 – skupaj so jih prodali že 350 tisoč. Kljub (marketinški) samostojnosti je pa jasno, da vsi modeli te znamke slonijo na koncernski (PSA) tehniki, kar velja tudi za DS 4 ter njegovo različico DS 4 CrossBack in DS 5, ki naj bi bila poslovna ‘limuzina’, saj jo je menda izbral celo francoski predsednik. Vsi imajo, kot rečeno, ambicije odpeljati Audijeve kupce k DS, kar pa ne pomeni, da se branijo drugih (kupcev).

Vse skupaj se konča, ali pa začne, pri cenah. Mali DS 3 je na voljo s 3 bencinskimi in z dvema dizelskima motorjema ter z dvema menjalnikoma, skupaj z dvema paketoma opreme pa je v slovenski ponudbi 7 različic s cenami od 15.770 do 21.990 evrov. DS 4 (2 bencinska, trije dizelski, dva menjalnika, dva paketa opreme, skupaj 7 različic) stane od 21.990 do 30.270 evrov, njegova različica CrossBack (dva dizla, dva menjalnika, en paket, skupaj dve različici) pa od 27.970 do 31.570 evrov. Še DS 5, ki je na voljo z enim bencinskim, tremi dizelskimi in enim hibridnim (dizelskim) pogonom. Cene zanj (različic je skupaj 7) segajo od 34.240 do 37.740 evrov oziroma 43.490 evrov za hibridno različico.◄

Foto: VK