Lexus UX: na slovenskem trgu Lexus UX: na slovenskem trgu
UX je športni terenec (oziroma kot sami pravijo križanec), ki sodi v spodnji srednji velikostni razred in je zato novost v ponudbi te znamke.... Lexus UX: na slovenskem trgu

Lexus UX: filigransko zasnovana in izdelana motorna maska, dovršena aerodinamika.

UX je športni terenec (oziroma kot sami pravijo križanec), ki sodi v spodnji srednji velikostni razred in je zato novost v ponudbi te znamke. Na našem trgu stane od 29.950 evrov.

Pogumen design v kombinaciji z dodelano aerodinamiko, tri posebne barve karoserije (zelena oranžna in modra), izraženi japonski tradicija in rokodelstvo v notranjosti, dodelana ergonomija in pozornost do podrobnosti, 10,3-palčen osrednji zaslon, možnost dekorativnih vstavkov videza japonskega papirja, nizko težišče, dinamično podvozje, aluminij (vsa vrata in motorni pokrov) ter polimer (pokrov prtljažnika) za karoserijo in nov bencinski motor z 41-odstotnim izkoristkom za hibridno različico so glavne značilnosti novega UX.

  • 2019-05-28 09.06.37c
  • 2019-05-28 09.07.03w
  • 2019-05-28 09.06.52
  • 2019-05-28 09.06.47
  • 1VK_3328a
  • 1VK_3323ra
  • 1VK_3316l
  • 1VK_3321

Na voljo sta dva pogonska sistema (bencinski 2.0 125 kW ter hibridni 2.0 sistemskih 135 kW) in dva pogona (prednji ali 4-kolesni, toda slednji le s hibridnim pogonom) ter 7 osnovnih paketov opreme. Vsega skupaj je tako v ceniku ta hip 14 različic, a tu 4-kolesni pogon (dodatnih 1.550 €) še ni upoštevan. Najcenejši je bencinski 2.0 Finesse (29.950 €), najcenejši hibridni pa 250h Finesse (33.950 €). Pri vseh boljših paketih opreme je razlika med bencinskim in hibridnim Uiksom zgolj tisoč evrov, kar je še dodaten vzrok, da bo večina prodanih (predvidoma 90 odstotkov) hibridnih.

V tem hitro naraščajočem prestižnem razredu športnih terencev, ki ga obvladujejo predvsem Q2, X1, GLA in XC40, želijo v Sloveniji doseči 10-odstotni tržni delež, kar pomeni 85 prodanih Lexsusov UX v enem letu.◄

Foto: VK