Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019: zmagovalec je … Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019: zmagovalec je …
Letošnja prestižna prireditev pod imenom ‘The Symphony of Engine ‘ (simfonija motorja), ki je potekala od 24. do 26. maja v mestecu Cernobbio ob... Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2019: zmagovalec je …

Alfa Romeo 8C 2900 Berlinetta, letnik 1937, veliki zmagovalec letošnje prireditve Concorso d’Eleganca Villa d’Este. Čudovito oblikovana karoserija je navdušila strokovno žirijo kot tudi publiko. Iz vseh pogledov deluje vozilo z zelo usklajenimi detajli izjemno elegantno.

Letošnja prestižna prireditev pod imenom ‘The Symphony of Engine ‘ (simfonija motorja), ki je potekala od 24. do 26. maja v mestecu Cernobbio ob jezeru Como, je to leto slavila 90. obletnico.

  • SLIKA 3r
  • SLIKA 4
  • SLIKA 1
  • SLIKA 9
  • SLIKA 10
  • SLIKA 5
  • SLIKA 6
  • SLIKA 2
  • SLIKA 11
  • SLIKA 8

Prvega septembra leta 1929 so namreč v istem kraju prvič priredili ‘lepotno’ tekmovanje takrat novih avtomobilov. Sredi 80-tih let je dobila prireditev današnjo obliko, izbor najlepšega starodobnika. Leta 1999 je BMW prevzel pokroviteljstvo, od leta 2005 pa je skupaj z Grand Hotel Villa d’Este prevzeel celotno organizacijo te svetovno znane prireditve.

Letošnji veliki zmagovalec tekmovanja med starodobniki je Američan David Sydorick oziroma njegova Alfa Romeo 8C 2900 Berlinetta, letnik 1937. Zmagala je v kategoriji Trofeo BMW Group kot najlepši avtomobil (priznanje strokovne žirije) ter prejel priznanje Coppa d’Oro Villa d’Este, ki je nagrada publike za najboljše vozilo vsakoletne prireditve (‘Best of Show’).

Alfa Romeo 8C 2900B je eden od 30 vozil te serije Milanskega proizvajalca. Izdelovali so ga med leti 1937 in 1940 v posebej atraktivni konfiguraciji. Kot osnova je služila šasija zelo uspešnega dirkalnika 8C 2900, kot pogon pa 8-valjni vrstni motor, izdelan iz lahke kovine. Ob pomoči dveh zgoraj ležečih odmičnih gredi in dvojnega mehanskega puhala je motor dosegel 180 ‘konj’ (132 kW). Dosegel je hitrost 185 kilometrov na uro. Podvozje je bilo na voljo v dveh medosnih razdaljah, Corto (kratko, 2.799 mm) ter Lungo (dolgo, 3.000 mm). Kot prvo od samo petih narejenih na dolgi medosni razdalji je zmagovalno Alfo oblikoval specialist Carrozzeria Touring. Kombinacija izredne tehnike ter čudovito oblikovane karoserije tudi po 82 letih skrbi za navdušenje.

Prireditev izbora najlepšega avtomobila se je začela leta 1929 v parku pred Villo d’Este. Posnetki so verjetno nastali v tridesetih letih.

Georg Gedl

Foto: Georg Gedl, BMW Group Classic, Villa d’Este