Audi A7 Sportback: na slovenskem trgu Audi A7 Sportback: na slovenskem trgu
Audi A7, veliki kombikupe, druga generacija. Pravzaprav tretja, če sem prištejemo še Audi 100 Coupé S iz leta 1969 – pri katerem sta obe... Audi A7 Sportback: na slovenskem trgu

Audi A7 Sportback: tri vrste žarometov LED in tako naprej v slogu ‘napredka v tehniki’.

Audi A7, veliki kombikupe, druga generacija. Pravzaprav tretja, če sem prištejemo še Audi 100 Coupé S iz leta 1969 – pri katerem sta obe novi generaciji našli veliko oblikovalskih iztočnic. Tokrat seveda napreden in prestižen kot nikdar doslej in zato (pri nas) za od 81.550 evrov naprej.

Ve se že od leta 2010: A7 Sportback je vmesna stopnja med limuzino in Avantom, a z izrazito kupejevskim zadkom, ki požre od 535 (dve torbi za golf) do 1.390 litrov prtljage. Z novo generacijo so se zunanje mere od nič do zgolj milimetrsko spremenile, v medosju pa ga je več za 12 milimetrov. Zaradi slednjega je menda na zadnji klopi opazno več prostora tudi za višjerasle, sicer pa je potniški del v celem daljši za 21 milimetrov.

  • 1VK_9018a
  • 1VK_9015ra
  • 1VK_9024a
  • 1VK_9019a
  • 1VK_9020la
  • 1VK_9022
  • 1VK_9030a
  • 1VK_9026
  • 1VK_9027a
  • 1VK_9031
  • 1VK_9032

Tehnično sloni na A8, mersko pa sodi med A6 in A8. Pravijo, da je – za razliko od A8 – namenjen vozniku. Povečali so mu vzvojno togost in še dodatno zmanjšali notranji trušč. Armaturna plošča je zelo podobna tisti v A8, a je v njej lahko, med drugim, tudi manjši (zgornji) osrednji zaslon. Kaže, da so se izrazite vodoravne poteze preselile iz avtomobilov znamke Volkswagen – takšna je tudi armaturna plošča v A7. Jasno, kakovostni materiali, več barvnih kombinacij in tehnika, kakršno premore znamka (med drugim tudi 39 naprednih asistenčnih sistemov), so prav tako zaščitni znak A7.

Za zdaj lahko kupci izbirajo med dvema motorjema V6 (50 TDI 210 kW Quattro in 55 TFSI 250 kW Quattro), menjalnik je samodejni Tiptronic oziroma S Tronic, pogon pa seveda 4-kolesen. Cena (spet v istem vrstnem redu): 81.550 oziroma 84.900 evrov.

S časom se bo ponudba pogonov razširila, med drugim tudi na 45 TFSI 183 kW, 40 TDI 152 kW (oba 4-valjnika), S7 TDI 264 kW in hibridni TFSI PHEV 188 + 105 kW. Cene bodo, jasno, znane kasneje.

V vsesplošnem navdušenju nad gospodarsko rastjo ni čudno, da so tudi prodajni načrti razmeroma visoki: v polnem letu naj bi jih Slovenci pokupili med 40 in 50. Za primerjavo: v 7 letih prve generacije jih je tukajšnji zastopnik prodal 120.◄

Foto: VK