Ženeva 2014: Toyota Aygo, drugič Ženeva 2014: Toyota Aygo, drugič
Toyota je svojo različico trojčka pred premiernim nastopom na salonu v Ženevi še najbolj skrivala in izkazalo se je, da je tokrat Toyotina različica... Ženeva 2014: Toyota Aygo, drugič
Toyota Aygo: dvojajčni trojček z enojajčnima dvojčkoma C1 in 108.

Toyota Aygo: dvojajčni trojček z enojajčnima dvojčkoma C1 in 108.

Toyota je svojo različico trojčka pred premiernim nastopom na salonu v Ženevi še najbolj skrivala in izkazalo se je, da je tokrat Toyotina različica od daleč prepoznavno drugačna od francoskih dvojčkov.

  • 1VK_6050ar
  • 1VK_6050ac
  • 1VK_6051a
  • 1VK_6051ac

Seveda gre le za lepotne razlike, kjer je izrazit in prepoznaven velikanski X predvsem na spredku, a tudi na zadku. Na prvi pogled deluje korektno in do neke mere tudi duhovito, vsekakor pa ne moteče.

Pri Toyoti za Aygo namenjajo največ časa zunanji obliki (in posledično umestitvi v avtomobilski prostor trgov, kjer bo naprodaj) in prav malo tehniki. Tako je znano, da bo (sprva?) na voljo z enim samim motorjem, litrskim 3-valjnikom z 51 kilovati (69 ‘konji’) moči, bodo pa na izbiro tri raličice: običajna, X-Shift (robotiziran menjalnik) in Eco (dodatni ukrepi za varčnost). Vsi bodo hitri 160 kilometrov na uro, bo pa njihova normna poraba (po zgornjem vrstnem redu) 4,1, 4,2 in manj kot 3,9 (stvar homologacije) litra na 100 kilometrov.

Tudi Aygo je 3- ali 5-vratna kombilimuzina z maso od 840 do 910 kilogramov. Novi Aygo ima enako medosje kot stari, je pa v njem vseeno menda za slab centimeter več notranje dolžine in natanko 2 centimetra več širine, pa tudi prtljažnika je več – za 29 litrov.

Foto: VK