Ženeva 2014: Subaru Viziv 2 Concept Ženeva 2014: Subaru Viziv 2 Concept
Subaru je na salon v Ženevi pripeljal drugo generacijo koncepta Viziv (prvo smo videli na istem salonu lani), ki prinaša napreden hibridni pogon in... Ženeva 2014: Subaru Viziv 2 Concept
Subaru v Ženevi 2014: Viziv (zadaj), 'Vision for Innovation' za Subarujev prihajajoči mestni križanec; spredaj Impreza, mokre sanje dirk željnih mladcev.

Subaru v Ženevi 2014: Viziv (zadaj), ‘Vision for Innovation’ za Subarujev prihajajoči mestni križanec; spredaj Impreza, mokre sanje dirk željnih mladcev.

Subaru je na salon v Ženevi pripeljal drugo generacijo koncepta Viziv (prvo smo videli na istem salonu lani), ki prinaša napreden hibridni pogon in ostre, morda tudi bolj verjetne poteze prihodnjih Subarujevih modelov. Viziv naj bi bil križanec oziroma športni terenec v pravem pomenu te besede.

  • 1VK_6183c
  • 1VK_6184c
  • 1VK_6185c
  • 1VK_6186c
  • 1VK_6187
  • 1VK_6188

Z njim naj bi Subaru vstopil v razmeroma dobro določeno, predvsem pa tržno uspešno nišo vozil, ki jo obvladujejo proizvajalci vse od cenovno dostopnih pa do najdražjih, prestižnih avtomobilov. S svojo sedanjo ponudbo namreč Subaru nekoliko štrli iz ustaljenih smernic, saj so njegovi modeli predvsem oblikovno manj trendovski od glavnih tekmecev.

Že druga generacija tega koncepta kaže, da ima Subaru z njim resne namene, in če ga pripeljejo do serijske proizvodnje, bo ciljal na v mestih živeče družine v 30 in 40 letih starosti. Zagotovo ne bo imel takšnega (dragega in) prostorsko potratnega odpiranja vrat, so pa tako njegove osnovne poteze kot pogon zelo blizu resničnosti.

Seveda je osnova njegovega pogona bokserski motor (dizelski 1.6 DIT), ki so mu v tem konceptu dodali tri elektromotorje; enega spredaj v kombinaciji z neskončnostopenjskim menjalnikom CVT, dva (po enega za vsako kolo) pa na zadnji osi. Za razliko od danes običajnega Subarujevega štirikolesnega pogona je pri Vizivu 2 pogon povsem (mehansko) ločen – prednji sklop poganja samo prednji kolesi, zadnji pa zadnji, pri čemer vsak od elektromotorjev na zadnji osi poganja ‘svoje’ kolo. Seveda je ‘vmes’ pametna elektronika, ki ureja kam (na katero kolo) koliko navora.

Viziv 2 je dolg dobre 4,4 metra in je zgrajen na 2,7 metra dolgem medosju. Kot koncept je 4-sedežnik, litij-ionske baterije za pogon pa so nameščene pod sedeži. Njegova kolesa so 20-palčna mer 245/45.

Foto: VK