


Mali Alfin kupe 4C s sredinskim motorjem in kar pregrešno karoserijo je bil deležen številnih nagrad strokovnega tiska, predvsem seveda oblikovalskih, tako da se zdi nadgradnja kupeja v roadster povsem logično nadaljevanje zgodbe v slogu ‘kuj železo, dokler je vroče’.
Opazovalcu se ne zdi, da gre za kake večje posege v osnovo: 4C Spider je pravzaprav targa – s snemljivim strešnim delom nad glavama. To je seveda tudi osnovna ideja, saj so kabrioleti večno zelena avtomobilska tema in pri Alfi Romeu imajo izjemno bogato tradicijo.
Ker srednji del strehe ni nosilen, so pošteno ojačali okvir prednje šipe s karbonom, torej z istim materialom kot je zgrajen nosilen okvir avtomobila. Takšna gradnja, vključno s plastično zadnjo šipo, omogoča, da je tudi Spider lažji od tone.
Prav tako delno na račun zmanjšanja mase je iz titana in karbona izpušni sistem, ki je Akrapovičevo delo, kar izpostavlja tudi priložen uraden material, kar spet pomeni, da pomeni eno od glavnih referenc pri kakovosti avtomobila. Izpuh je dvostopenjski (torej nastavljiv na običajno ali agresivno stopnjo zvoka) in s sredinskim zaključkom na zadku.
Salonska oziroma premierna 4C Spider je odeta v trislojno svetleče belo livrejo in opremljena s platišči nove oblike, serijsko proizvodnjo 4C Spider pa napovedujejo za prihodnje leto.
Foto: VK