Renault Slovenija: prodaja e-mobilov je nared Renault Slovenija: prodaja e-mobilov je nared
Pri Renaultu so pripravljeni za prodajo električnih vozil v Sloveniji. Na kupce oziroma še prej na državo čakajo Zoe Z.E., Twizzy Z.E. in Kangoo... Renault Slovenija: prodaja e-mobilov je nared
Trije Z.E.: Renault Kangoo, Renault Twizzy in Renault Zoe. Trije avtomobili, tri povsem drugačne namembnosti oziroma profili kupca.

Trije Z.E.: Renault Kangoo, Renault Twizzy in Renault Zoe. Trije avtomobili, tri povsem drugačne namembnosti oziroma profili kupca.

Pri Renaultu so pripravljeni za prodajo električnih vozil v Sloveniji. Na kupce oziroma še prej na državo čakajo Zoe Z.E., Twizzy Z.E. in Kangoo Z.E. Država mora le še odobriti in sprostiti obljubljene in napovedane subvencije za okolju prijazna vozila.

Pri Renaultu Slovenija so pričetek prodaje električnih vozil serije Z.E. (Zero Emission, ničelni izpusti) na našem trgu označili kot njihov najpomembnejši dogodek tega leta. Zagotovo je pričetek prodaje alternativno gnanih vozil pomemben korak vsake znamke že sam po sebi, poleg tega terja tudi mnogo priprav, šolanj in podobnih dejavnosti, navsezadnje tudi poznavanja nove veje zakonodaje. V konkretnem primeru gre tudi za precejšnje tveganje, saj ni izkušenj, na podlagi katerih bi lahko napovedali količino prodaje. Eric Bernard, šef podjetja Renault Nissan Slovenija, pravi le, da na trg prihaja letos z električnimi avtomobili tudi njihov večni tekmec (Volkswagen) in da je njihov načrt prodati več kot ta tekmec.

Denis Le Vot, direktor prodaje in marketinga Renaulta za celotno Evropo, ki je bil tudi prisoten na tej predstavitvi, je izrazil prepričanje, da je Slovenija za elektrifikacijo voznega parka primerna dežela z več zornih kotov, kar pomeni, da tudi na vrhu Renaulta verjamejo v ta projekt v Sloveniji. Tega so si pri Renaultu globalno zamislili malo drugače kot pri tekmecih – poleg tega da želijo v prodajnem salonu kupcu ponuditi odgovore na vsa možna vprašanja glede elektromobilov, je posebnost njihovega modela ta, da dajejo pogonske baterije v najem, zanje (in za avtomobil nasploh) nudijo 24-urno asistenco, jih menjavajo, ko se izrabijo (s tem uporabnik dobi tudi baterije morebitne nove tehnologije) in na koncu reciklirajo.

  • 1VK_8844
  • 1VK_8856a
  • 1VK_8858a
  • 1VK_8866a
  • 1VK_8860al
  • 1VK_8852
  • 1VK_8853
  • 1VK_8863ac
  • 1VK_8851
  • 1VK_8869a
  • 1VK_8854

Trije modeli Renault Z.E. bodo naprodaj in njihove cene, upoštevaje enake višine subvencij kot lani, so naslednje: Zoe stane od 15.490 evrov, Kangoo (dostavni Furgon, Maxi Furgon in Maxi s podaljšano kabino – z njim računajo predvsem na mala podjetja in na velike flote) od 12.050 evrov in Twizzy od 4.490 evrov. Še posebej pri Twizzyu velja spomniti: na voljo sta dva motorja (enak motor, a različne moči) za največjo hitrost 45 ali 80 kilometrov na uro in dve izvedbi, osebna ali dostavniška. Menda bo predvsem različica 45 Cargo pri nas najbolj priljubljena in ta bi z davkom stala 5.490 evrov.

Še o ceni najema baterij. Cena najema je odvisna od trajanja najema, od števila prevoženih kilometrov in od modela. Za Zoe je najcenejši mesečni najem (12.500 kilometrov letno, 3-letni najem) 79 evrov, najdražji pa 122 evrov (za 20.000 km, 1 leto). Za Kangoo je najcenejši mesečni najem (10.000 km, 3 leta) 73 evrov, najdražji pa 126 evrov (25.000 km, 1 leto), za Twizzy pa najcenejši (7.500 km, 3 leta) 50 € in najdražji (15.000 km, 1 leto) 72 evrov. Med stroške bo marsikdo moral prišteti tudi kabel za hitro polnjenje in posebno hišno polnilnico, če ne bo zadovoljen zgolj s počasnim polnjenjem preko domače vtičnice.

V začetku bo v Sloveniji 5 specialistov, kjer bo moč kupiti Renaultove Z.E. in sicer dva v Ljubljani in po eden v Lescah, Celju ter Murski soboti. Prodaja se bo pričela, kot rečeno, ko bo država sprostila ustrezne subvencije.◄

Foto: VK