Range Rover Velar: na slovenskem trgu Range Rover Velar: na slovenskem trgu
Novi Range Rover Velar se mersko uvršča med (manjši) Evoque in (večji) Sport. Podobno velja tudi za ceno, ki ta hip zelo blizu Sportu,... Range Rover Velar: na slovenskem trgu

Range Rover Velar: športni terenec, ki naj bi k znamki pripeljal (tudi) nove kupce.

Novi Range Rover Velar se mersko uvršča med (manjši) Evoque in (večji) Sport. Podobno velja tudi za ceno, ki ta hip zelo blizu Sportu, pri nas pa stane od 62.452 evrov.

Velar ni le manjši od Sporta, je tudi ‘nežnejšega’ videza, a kljub temu pravijo, da ima resne terenske sposobnosti vse do dovoljene globine bredenja vode do 650 milimetrov. Na tem področju naj bi v celoti prekašal tekmece, med katerimi izpostavljajo predvsem Macan, a tudi X4 in Q5.

  • 1VK_0703a
  • 1VK_0704a
  • 1VK_0700a
  • 1VK_0706a
  • 1VK_0713a
  • 1VK_0696aw
  • 1VK_0701a
  • 1VK_0699
  • 1VK_0710al
  • 1VK_0711a
  • 1VK_0712a
  • 1VK_0718aw
  • 1VK_0714a
  • 1VK_0723a
  • 1VK_0716a
  • 1VK_0720aw
  • 1VK_0722

Na zunanjosti izstopajo kljuke, ki se pogreznejo v vrata, in nizka žarometa, ki so (ravno zaradi oblike) vselej LED (a v štirih različicah glede na vgrajeno tehniko), znotraj pa nova generacija infozabavnega sistema Touch Pro Duo. Zdaj sta na osrednjem delu dva velika, za dotik občutljiva zaslona velikosti 10 palcev, pri čemer spodnji služi nastavitvam klimatizacije (in sedežev) ter nastavitvam vozne dinamike, zgornji pa preostalim funkcijam. Med posebnostmi je tudi aktiven ključ, ki je pravzaprav vodotesna zapestnica (brez baterij), ki jo voznik lahko brez skrbi uporablja pri športu in potem vozilo odklene le s pomikom zapestnice mimo značke Land Rover na zadku. Na enak način se vozilo tudi zaklene.

Na izbiro je pet motorjev. Dva dizla sta 2-litrska (134 in 180 kW), tretji pa 3-litrski V6 (224 kW). Bencinska motorja sta le dva in sicer 2-litrski (187 kW) ter 3-litrski V6 (284 kW). Moč se vedno prenaša preko 8-stopenjskega samodejnega menjalnika na vsa štiri kolesa. Vzmetenje je lahko zračno (serijsko pri V6) in na zadnji premi je lahko aktivna zapora diferenciala.

V ceniku je ob naštetih petih možnih pogonih ter ob štirih osnovnih paketih opreme 20 različic in cena iz uvoda velja za 2-litrski dizel s paketom S. Osnoven bencinski je za dobre tri tisočake dražji. Cenik ponuja še 20 različic R-Dynamic, ki se od osnovnih razlikujejo po dodatnem dinamičnem (videz in tehnika) paketu in ki so zato okoli 3.500 evrov dražje. V prvem letu bo moč kupiti še posebno serijo First Edition; gre za Velar, ki ima vso možno (dodatno) opremo in zgolj motorja V6, najcenejši pa stane najmanj 123.541 evrov. Kakih 20 bi jih radi vsako leto prodali na slovenskem trgu.◄

Foto: VK