Opel LGV: prenovljeni na slovenskem trgu Opel LGV: prenovljeni na slovenskem trgu
  V času ko pri Oplu slavijo 125 let avtomobilov, so prenovili paleto lahkih gospodarskih vozil (LGV) oziroma dostavnikov, ki so že na našem... Opel LGV: prenovljeni na slovenskem trgu

Opel LGV: poenoten družinski obraz in nekaj izboljšav v notranjosti.

 

V času ko pri Oplu slavijo 125 let avtomobilov, so prenovili paleto lahkih gospodarskih vozil (LGV) oziroma dostavnikov, ki so že na našem trgu. Izpostavljena trojica Combo, Vivaro in Movano stane najmanj 19.990, 27.990 oziroma 27.090 evrov z DDV.

Za vse je značilen enoten obraz te znamke, kakršnega poznamo pri osebnih vozilih že nekaj časa. Gre za tako imenovani vizir, ki s seboj potegne prenovo (skoraj) celotnega prednjega dela vozil in za katerega je res težko reči, da ne pade v oči.

V kokpitu je tudi marsikaj novega. Denimo digitalni merilniki, osrednji zaslon tudi v tehniki HD, nov (in lahko tudi ogrevan) volanski obroč, več uporabnih odlagalnih mest, možnost induktivnega polnjenja mobilnih telefonov in še kaj.

Razširili in izpopolnili so ponudbo asistenčnih sistemov, kjer velja, vsaj z uporabniškega stališča, izpostaviti sistem z dvema kamerama (na zadku in v desnem vzvratnem ogledalu) za nadzor nad okolico za vozilom. Combo je dobil tudi možnost matričnih žarometov.

Movano je dobil nov 2,2-litrski dizelski motor v kombinaciji s prav tako novim samodejnim, 8-stopenjskim menjalnikom (Aisin), pa tudi električen volanski servo, ki je nujen za nekatere asistenčne sisteme in omogoča samovoznost druge stopnje.

Nekaj izboljšav je tudi na motorju in energijskem sklopu električno gnanih dostavnikov, pri katerih pravijo, da je uporabna prostornina (tovornega dela) enaka kot pri motorjih z notranjim zgorevanjem, izpostavljajo pa tudi zmanjšan notranji trušč in tri stopnje rekuperacije zavorne energije (po novem) s pomočjo zavolanskih ročic. Pravijo, da je nosilnost teh različic najboljša v razredu.

Ni odveč spomniti: Combo Van je na voljo z bencinskimi (1.2 81 kW), dizelskimi (1.5 75 ali 96 kW) ter električnimi (100 kW) motorji, Vivaro Van z dizelskimi (88, 107 ali 130 kW) in električnimi (100 kW) motorji, Movano Van pa (le) z dizelskimi 88, 103 in 132 kW) motorji.

In seveda: v družino njihovih LGV sodi tudi izključno osebna Zafira, vsi preostali pa so lahko klasični dostavniki, osebni dostavniki, Combo tudi z dvojno kabino in Movano tudi zgolj kot kabina s šasija s kabino, Movano kot klasičen dostavnik pa še v treh dolžinah in prav toliko višinah. Kombinacij je ogromno, ponujajo pa tudi predelave, ki jih kupec naroči v salonu, gre pa v veliki meri za lokalne predelave. Mimogrede: v Sloveniji je 15 prodajno-servisnih centrov in dva uradna servisa za vozila Opel.

Predvsem Movano je tudi priljubljena osnova za avtodome, pri čemer sporočajo, da bodo kmalu naprodaj tudi avtodomi znamke Robeta.

Ceniki so opisu primerno dolgi, velja pa dodati, da tudi pri slovenskem zastopniku Opla ponujajo popuste v primeru Oplovega financiranja. Tako bo v tem primeru Combo cenejši za 1.300 evrov (električni za 2.000), Vivaro za 2.000 evrov (električni za 2.500) in Movano prav tako za 2.000 evrov.

Ko gre za prodajne načrte, pri slovenskem zastopniku ciljajo na 7-odstotni tržni delež v letošnjem in na 7,8-odstotnega v prihodnjem letu.◄

Foto: VK

Preberite tudi