Opel Crossland X: na slovenskem trgu Opel Crossland X: na slovenskem trgu
Nobena skrivnost ni, da Oplov Crossland X sloni na platformi francoskega koncerna PSA, ki je od nedavnega tudi lastnik nemškega Opla. S tem je... Opel Crossland X: na slovenskem trgu

Opel Crossland X: urbani športni terenec, ki išče kupce z aktivnim načinom življenja.

Nobena skrivnost ni, da Oplov Crossland X sloni na platformi francoskega koncerna PSA, ki je od nedavnega tudi lastnik nemškega Opla. S tem je novi Oplov model uvrščen med Corso in Mokko, tako mersko kot cenovno. Na našem trgu stane od 14.490 evrov.

Čeprav je od Mokke nekoliko manjši, je znotraj po besedah Oplovih mož nekoliko prostornejši, obenem pa cilja na drugačne kupce: medtem ko je Mokka vendarle nekoliko bolj terenska, tako z videzom kot z možnostjo 4-kolesnega pogona, je Crossland le spredaj gnan, tudi malce nižji, takšen pa naravnan bolj na urbana okolja, vključno (ali predvsem) s cestami.

Pri Oplu so se torej odločili v najbolj popularnem in najhitreje naraščajočem velikostnem razredu športnih terencev nastopiti z dvema modeloma in Crossland je za uporabnika čistokrven Opel, vključno z videzom zunanjosti in notranjosti, z možnostjo sedežev s certifikatom AGR, s pomično, za 15 centimetrov deljivo zadnjo klopjo, ter s prtljažnikom, ki meri od 410 do 520 litrov v osnovni postavitvi (odvisno od položaja drsnih sedežev) pa do 1.255 litrov, ko je zadnja klop zložena.

  • 1VK_6334a
  • 1VK_6271a
  • 1VK_6269a
  • 1VK_6338rca
  • 1VK_6340ash
  • 1VK_6274lac
  • 1VK_6275a
  • 1VK_6261a
  • 1VK_6263
  • 1VK_6256a
  • 1VK_6252la
  • 1VK_6265a
  • 1VK_6262a

Seveda je v njem moč med drugim dobiti 8-palčen osrednji zaslon, Oplov navigacijski sistem 5.0, sistem za brezžično polnjenje mobilnih telefonov, povezljivost z napravami Apple in Android, sistem OnStar (pri katerem ne deluje le vnos navigacijskega cilja na daljavo, pogovor z operaterjem v slovenskem jeziku pa bo menda na voljo kmalu), 180-stopinjsko kamero, sistem samodejnega parkiranja in tako naprej.

Motorji in menjalniki prihajajo iz koncerna PSA. Trije bencinski imajo po tri valje in prostornino 1,2 litra ter moči 60, 81 ali 96 kilovatov (slednja sta turbo), dva dizla pa sta štirivaljnika prostornine 1,6 litra in moči 73 ali 88 kilovatov. Menjalniki so ročni (5 ali 6), le v kombinaciji z motorjem 1.2 Turbo je lahko menjalnik 6-stopenjski samodejni.

Kupec bo izbiral med tremi paketi opreme, pri čemer je dobra novica, da je barvno kontrastna streha brez doplačila, ob začetku prodaje pa tudi zimski paket (ogrevanje sedežev in volanskega obroča, …). Med 16 različicami (9+7) v ceniku je preprosta cenovna relacija: prehod med opremami stane tisočaka. Najcenejši (14.490 €) je 1.2 60 kW Selection, na našem trgu morda najbolj priljubljena različica 1.2 Turbo (81 kW) Enjoy pa s popustom (1.400 €) stane 15.610 evrov. Najcenejši dizel je 1.6 CDTI (73 kW) Selection, ki stane 16.690 evrov.

Ker so pri Oplu prepričani, da bo – poleg novih kupcev – Crossland kupilo tudi precej sedanjih lastnikov zelo priljubljene, a v pokoj poslane Merive, se zdita predvideni kvoti za slovenski trg (letos 400, prihodnje leto 800), povsem realni.◄

Foto: VK