Mercedes-Benz GLA: proti Q3 in X1 Mercedes-Benz GLA: proti Q3 in X1
Iz Stuttgarta so prišle prve fotografije novega malega križanca GLA, ki se po velikosti uvršča na dno njihove bogate obstoječe ponudbe cestnih terencev GLK,... Mercedes-Benz GLA: proti Q3 in X1
Mercedes-Benz GLA: že 5. član terenske palete te znamke.

Mercedes-Benz GLA: že 5. član terenske palete te znamke.

Iz Stuttgarta so prišle prve fotografije novega malega križanca GLA, ki se po velikosti uvršča na dno njihove bogate obstoječe ponudbe cestnih terencev GLK, ML, GL in G. Javnosti bo prvič na ogled na salonu v Frankfurtu (http://www.iaa.de/en/) letos jeseni.

  • 13C729_02
  • 13C729_11
  • 13C729_13
  • 13C729_16
  • 13C729_17
  • 13C729_18
  • 13C729_28
  • 13C729_21

GLA meri 4,4 krat 1,8 krat 1,5 metra, kar ga uvršča med številne tekmece, denimo Q3 in X1, mersko pa tudi ob bok Mokke in podobnih. GLA je odziv na vse bolj popularen razred malih cestih terencev v Evropi. Njegova oblika, ki z boka precej spominja na X1, je zelo aerodinamična (količnik upora zraka znaša 0,29), vanjo pa je pospravljenih pet sedežev. Pred njimi bodo v začetku štirje motorji (bencinska 1.6 115 kW ter 2.0 155 kW in dizelska 2.2 100 ter 125 kW), za njimi pa prtljažnik velikosti 421 litrov, kar je skoraj do litra enako kot pri X1 in okoli 40 manj kot pri Q3, Povsem povečan bo meril 836 litrov (X1 1.350, Q3 1.365).

GLA bo na voljo tudi z novo generacijo stalnega 4-kolesnega pogona z elektrohidravlično nadzorovano večploščno sklopko na zadnji osi, ki omogoča širok razpon razmerja razdelitve navora med osema. Pri tem je denimo v normalnih pogojih pri speljevanju ves navor speljan na zadnji kolesi.

Pri Daimlerju napovedujejo, da bo GLA na voljo s številnimi sodobnimi varnostnimi sistemi, pa seveda tudi z vsemi multimedijskimi igračami, ki jih najdemo v sorodnih modelih A, B in CLA.

Foto: Mercedes-Benz

Preberite tudi