Skoraj natanko pol leta po slovenski predstavitvi kombilimuzine je zdaj uradno na slovenski trg prišla tudi kombijevska različica Hyundaievega i30. ‘Neuradno’ je i30 Wagon sicer naprodaj že od julija in sicer za od 14.830 evrov.
Gre za tretjo generacijo tega modela, ki so ga (tehnično) razvili in oblikovali v Nemčiji, izdelujejo pa ga v Hyundaievi tovarni na Češkem. Kombi je od kombilimuzine pri nespremenjeni medosni razdalji (2.650 mm) daljši za 24 centimetrov, kjer je prirastek dolžine za zadnjo premo, kar se prvenstveno pozna na velikosti prtljažnika. Ta po normah VDA meri od 602 do 1.650 litrov in je po besedah mož iz Hyundaia eden največjih v segmentu, poleg prostornine pa se ponaša še z dvojnim dnom, z luknjo za daljše predmete (smuči) ter z elementi za pritrditve manjših kosov prtljage.
Tudi i30 Wagon naj bi imel najboljši serijski varnostni paket v svojem razredu, poleg tega pa še 8-palčni osrednji zaslon z navigacijsko napravo, možnost povezljivosti s pametnimi telefoni, brezžično polnjenje le-teh in še kaj.
Na izbiro je pet motorjev, od tega trije bencinski (74, 88 in 103 kW) in dva dizelska (81 in 100 kW), kupec pa bo lahko z nekaterimi od njih (najmočnejši bencinski in oba dizla) izbral tudi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik DCT. V ceniku, ki upošteva motorje in štiri osnovne pakete opreme, je ta hip 17 (10 + 7) različic, začenši z različico MPI 100 Trend.
Vse cene upoštevajo ‘promocijski prihranek’ 2.000 evrov. Poleg osnovne (najcenejše) iz uvoda velja omeniti T-GDI 120 Style (drugi paket opreme), ki stane 17.530 evrov, T-GDI 140 Impression (četrti paket, 21.930 €), najcenejši dizel (CRDi 110 Trend, 18.280 €) in najdražjega nasploh, CRDi 136 Impression, ki stane 24.030 evrov. Za DCT bo treba doplačati 1.500 evrov, poleg posamičnih elementov dodatne opreme pa ponujajo še kar 11 cenovno ugodnejših paketov.
Letos naj bi na našem trgu po načrtih prodali kakih 200 primerkov Hyundaia i30 Wagon, vsega skupaj pa okoli 500 novih i30.◄
Foto: VK