EU: aprila dvajseto zaporedno povečanje prodaje EU: aprila dvajseto zaporedno povečanje prodaje
Če je prodaja avtomobilov nekakšen lakmusov papir, potem Evropa oziroma EU vsaj že dvajset mesecev ni v krizi. Aprilski podatki o prodaji kažejo, da... EU: aprila dvajseto zaporedno povečanje prodaje
Francoski Renault mora biti s prodajo v aprilu zelo zadovoljen, največ pa je k dobremu rezultatu prispeval Captur.

Francoski Renault mora biti s prodajo v aprilu zelo zadovoljen, največ pa je k dobremu rezultatu prispeval Captur.

Če je prodaja avtomobilov nekakšen lakmusov papir, potem Evropa oziroma EU vsaj že dvajset mesecev ni v krizi. Aprilski podatki o prodaji kažejo, da je bil posel za skoraj sedem odstotkov boljši kot aprila lani. To tudi pomeni, da je aprilski plus že dvajseti po vrsti.

Po podatkih Acea, evropskega združenja proizvajalcev avtomobilov, je bila aprila prodaja večja za 6,9 odstotka; prodanih je bilo 1,21 milijona avtomobilov. V letošnjih četrtih mesecih se je prodaja povečala za 8,1 odstotka na 4,85 milijona vozil.

Kot pravijo pri Acea, je to najdaljše neprekinjeno povečanje prodaje vse od leta 1990. Po drugi strani tudi t.i. indeks potrošniškega zaupanja v Nemčiji, ki velja za najpomembnejši avtomobilski evropski trg, napoveduje nadaljevanje tega trenda, kar utegne pomeniti, da se Evropa vrača k nekdanjim rekordnim številkam.

Tako rekoč vse najpomembnejše oziroma največje avtomobilske tovarne so letošnjega aprila prodajale bolje kot v lanskem četrtem mesecu. Koncern Volkswagen (VW) je prodajo povečal za 5,4 odstotka (tovarna Volkswagen za 5,6 odstotka, Porsche je zrasel za 18,4 odstotka, Audi za 3,7 ipd.). Skupina PSA (Peugeot, Citroën) je zabeležila 2,5-odstotni plus, medtem ko je Renault zrasel za 15,3 odstotka, Ford za 2,3, skupina FCA (Fiat, Chrysler) pa za precej presenetljivih 13 odstotkov.

Tudi vsi najpomembnejši evropski trgi so aprila beležili ugoden posel. V ospredju je Italija, kjer je bilo kupcev za 24 odstotkov več, v Nemčiji je v trgovine prišlo 6,3 odstotka več kupcev, v Veliki Britaniji 5,1 odstotka, posel v Španiji je bil boljši za 3,2 in v Franciji za 2,3 odstotka.◄

Vse kaže, da bo prodaja ugodna še naprej, saj je indeks potrošniškega zaupanja zlasti v Nemčiji, ki velja za najpomembnejši evropski avtomobilski trg, zelo visok.

Vse kaže, da bo prodaja ugodna še naprej, saj je indeks potrošniškega zaupanja zlasti v Nemčiji, ki velja za najpomembnejši evropski avtomobilski trg, zelo visok.