Pri Audiju so po treh letih rahlo prenovili dva športna terenca iz serije Q. Oba sta pri nas že naprodaj in sicer Q2 za od 24.390 in Q5 za od 45.230 evrov.
Q2 je na trgu od leta 2016, gre pa za prvo generacijo tega najmanjšega Audijevega Q. Kaže, da let še ne čuti kaj dosti, saj so vidne spremembe na njem malenkostne. Spremenili so tako prednji (morda bo še najbolj opazna nekoliko spremenjena motorna maska) kot zadnji del, karoseriji namenili pet novih barv (zelena, dve modri in dve sivi) in različne dekoracije stebrička C, žarometi pa so zdaj serijsko LED. Notranjost je, kot pravijo sami, le nekoliko ‘retuširana’, po novem pa je notranjost na voljo v 7 paketih, ki se tičejo prevlek in barv.
Za zdaj so za prenovljeni Q2 na voljo trije bencinski TFSI (litrski z 81, 1,5-litrski s 110 kW ter 2-litrski z 211 kW) in en dizelski TDI (2 litra, 110 kW) motor. Slednji je za zdaj le v kombinaciji s 4-kolesnim pogonom Quattro, enak pogon pa je za SQ2 seveda serijski. Upoštevaje tri osnovne pakete opreme je v ceniku 13 kombinacij; najcenejši je 30 TFSI (24.390 €), 35 TDI Quattro stane najmanj 34.650 evrov, SQ2 (211 kW) pa stane od 42.400 evrov. Skorajšnji prihod pa obljubljajo tudi različicam 2.0 TFSI 140 kW S tronic Quattro, 2.0 TDI 85 kW (ročni in S tronic), 2.0 TDI 110 kW S tronic in 2.0 TDI 147 kW S tronic Quattro.
Q5, katerega druga generacija je na trgu od leta 2017, sodi med srednje velike športne terence in sloni na platformi, prilagojeni za vzdolžno nameščen motor in posledično za ‘pravi’ pogon Quattro. S prenovo je dobil nova prednji in zadnji odbijač, novo motorno masko, serijska žarometa LED, nova platišča, okrasno letvico na pragu, lepotne spremembe na zadku in možnost zadnjih luči OLED. V notranjosti je menda glavna novost prostostoječi osrednji zaslon velikosti 10,1 palca, digitalni merilniki pa so lahko 5-, 7- ali 12.3-palčni.
Zanj so pripravili en bencinski (195 kW) ter tri dizelske (120, 150 in 210 kW, pri čemer je 150-kilovatni blagi hibrid) motorje, kmalu pa naj bi na trg prišle še nove bencinske (220 in 270 kW) ter dizelska (251 kW za SQ5 TDI) različica.
Skupaj z dvema paketoma opreme je ta hip v ponudbi 8 različic, med katerimi je najcenejši 35 TDI S tronic (45.230 €), najcenejši 4-kolesno gnani je 40 TDI S tronic Quattro (49.400 €), bencinski 45 TFSI 195 kW S tronic Quattro pa stane od 56.650 evrov. Pri tem velja omeniti, da prenovljena kupejevska karoserijska različica še ni naprodaj, od običajne pa bo dražja za okoli štiri tisočake.
Pri slovenskem zastopniku menijo, da bodo letos pri nas prodali do 150 prenovljenih Q2 in preko 150 prenovljenih Q5.◄
Foto: Audi