Audi: ambiciozen investicijski načrt Audi: ambiciozen investicijski načrt
Nemški Audi, sestavni del koncerna Volkswagen (VW) in pomemben del nemške premijske avtomobilske trojke (skupaj z BMW in Mercedes-Benzom), bo letos začel uresničevati ambiciozne... Audi: ambiciozen investicijski načrt
Audi A3 Sportback e-tron je priključni hibrid, ki je na nekatere trge pripeljal pred koncem lanskega leta.

Audi A3 Sportback e-tron je priključni hibrid, ki je na nekatere trge pripeljal pred koncem lanskega leta.

Nemški Audi, sestavni del koncerna Volkswagen (VW) in pomemben del nemške premijske avtomobilske trojke (skupaj z BMW in Mercedes-Benzom), bo letos začel uresničevati ambiciozne načrt investicij, ki naj bi se končal leta 2019. Do tedaj naj bi vložili nič manj kot 24 milijard evrov.

Predvidena vsota je za dve milijardi evrov večja kot v minulem obdobju (2008-2014) in je hkrati sestavni del prav tako ambicioznega načrta koncerna VW, ki si želi do leta 2018 prevzeti krmilo najuspešnejše avtomobilske skupine na obli. Približno 17 milijard evrov bo tovarna porabila za razvoj novih tehnologij in modelov, veliko pa bo vložila tudi v nove tovarne in opremo ter povečanja lastništva. Kar sedem milijard evrov pa naj bi porabili oziroma investirali v sisteme, s katerimi bodo obrzdali stroške na različnih ravneh, kar je prav tako pomembna naloga znotraj vse skupine VW. Audi se bo v prihodnjih letih seveda osredotočil na izdelavo oziroma razvoj novih bencinskih in dizelskih motorjev, hkrati pa bo še naprej razvijal različne oblike alternativnih pogonov oziroma priključne hibride. Tik pred koncem leta je na trge pripeljal Audi A3 Sportback e-tron, priključni hibrid, ki bo tovarni pomagal tudi pri uresničevanju zelo pomembne okoljske naloge – zmanjšati izpuste škodljivih plinov. Tovarna se ukvarja tudi z drugimi podobnimi tehnologijami, recimo gorivnimi celicami, saj so na salonu avtomobilov v Los Angelesu pokazali študijo A7 Sportback, ki ga poganjajo  prav gorivne celice.

Sicer pa tovarna načrtuje, da bo do leta 2019 razširila ponudbo modelov s sedanjih 50 na 60, pri čemer so bo pretežno osredotočila na avtomobile v razredu C in D. Audi v različnih tovarnah na različnih celinah zaposluje okoli 80 tisoč ljudi, zgolj lani je v nemških tovarnah na novo dobilo delo 3.000 ljudi. Podatki o lanskem poslovanju tovarne seveda še niso znani, po sedanjih napovedih pa naj bi v letu 2014 dobavili približno 1,7 milijona avtomobilov.◄

Ingolstadtska tovarna, sestavni del koncerna Volkswagen, naj bi lani dobavila približno 1,7 milijona avtomobilov.

Ingolstadtska tovarna, sestavni del koncerna Volkswagen, naj bi lani dobavila približno 1,7 milijona avtomobilov.