Ženeva 2014: Citroën C4 Cactus Ženeva 2014: Citroën C4 Cactus
 V koncernu PSA so nedavno napovedali jasno ločitev modelov znamk Citroën in Peugeot in Cactus je prvi, ki bo pravo uresničenje te zamisli. Medtem... Ženeva 2014: Citroën C4 Cactus
Citroën C4 Cactus: nič konkretnega o ceni, le to, da ne bo sodil med poceni avtomobile.

Citroën C4 Cactus: nič konkretnega o ceni, le to, da ne bo sodil med poceni avtomobile.

 V koncernu PSA so nedavno napovedali jasno ločitev modelov znamk Citroën in Peugeot in Cactus je prvi, ki bo pravo uresničenje te zamisli. Medtem ko bodo Peugeot postali nekoliko bolj prestižni, bodo Citroëni bolj uporabniško prijazni. Na značilen Citroënov način, seveda.

  • CL 14.002.016
  • CL 13.116.002
  • CL 13.116.001
  • CL 13.116.003
  • CL 14.001.001
  • CL 14.001.018
  • CL 13.116.012
  • CL 14.001.021
  • CL 14.001.019

C4 Cactus bo imel veliko, a marsičesa, kar je danes sicer že običajno, tudi ne bo imel. Naprimer deljive zadnje klopi in drsno pomičnih šip v zadnjih bočnih vratih. Pretežno gre to na račun manjše mase, za kar so se tudi odločili uporabiti aluminij za motorni pokrov. S tem je za kar 200 kilogramov lažji od modela C4.

To je pravzaprav že tretji Cactus, a prvi serijski; dva prototipa so pokazali leta 2007 in 2013 (salon v Frankfurtu), pri čemer je serijski zelo podoben slednjemu. C4 Cactus bo na voljo v 10 barvah zunanjosti in v štirih barvah dodatne plastične zaščite karoserije, ki so jo poimenovali ‘Airbump’. Zunanjost jasno nakazuje, da želi jemati kruh Renaultovemu Capturju in Nissanovemu Juku, čeravno je od obeh večji. Meri skoraj toliko kot C4 in ima celo enako medosje, a je zgrajen na prilagojeni platformi modela DS3. Tako uresničujejo namen, da bodo kupci deležni velikosti in udobja vozila segmenta C s stroški vozila segmenta B.

Cactus, ki brez dvoma z videzom vzbuja zanimanje, prinaša tudi nov način pristopa do kupcev. Na voljo bo namreč za mesečni najem ali za plačilo ‘na kilometer’, v obeh primerih pa bo kupec s tem dobil tako avtomobil kot vzdrževanje in zavarovanje. Poleg tega kanijo še otopliti odnose s kupci, med drugim tudi s pripomočkom Advisor, spletnim mestom, kjer bodo stranke objavljale svoja mnenja po obisku prodajnega mesta.

V Cactus bodo vgrajevali sodobne varčne in čiste koncernske motorje z od 82 gramov na kilometer izpuščenega ogljikovega dioksida. Naprodaj bo v drugi polovici tega leta.

Foto: Citroën