Nemčija je končala leto 2014 s plusom Nemčija je končala leto 2014 s plusom
Podatki o lanski prodaji novih osebnih avtomobilov v Evropi oziroma v Evropski uniji še niso zbrani, kapljajo pa podatki o lanski prodaji v posameznih... Nemčija je končala leto 2014 s plusom
V Nemčiji je bil lanski posel z osebnimi avtomobili ugoden, prednjačile so seveda domače tovarne, vsekakor Volkswagen.

V Nemčiji je bil lanski posel z osebnimi avtomobili ugoden, prednjačile so seveda domače tovarne, vsekakor Volkswagen.

Podatki o lanski prodaji novih osebnih avtomobilov v Evropi oziroma v Evropski uniji še niso zbrani, kapljajo pa podatki o lanski prodaji v posameznih državah. V ospredju je Nemčija, ki velja za najpomembnejši evropski avtomobilski prostor. Tam je bil lanski posel večji za dobre tri odstotke.

Po poročanju spletne izdaje nemškega Automobilwoche naj bi lani Nemci kupili 3,04 milijona osebnih avtomobilov (skoraj 2,2 milijona je bilo nemških oziroma domačih, 846 tisoč pa tujih). To je prvo izboljšanje po dveh letih, ko je nemški trg končal z minusom. Toda pri nemškem avtomobilskem združenju VDA, ki je objavil te začasne podatke, so še naprej previdni, saj menijo, da ni posebnega razloga za slavje. Res je, pravijo, da je brezposelnost nizka, relativno nizke so bile tudi obresti na različne vrste posojil, toda delež zasebnih kupcev osebnih vozil je bil lani 36,3, predlani pa 37,9 odstotka. To morda pomeni, da so kupci še naprej precej previdni in se za nakup avtomobila odločajo bolj premišljeno kot prej. Kljub temu pa je bil lanski december v Nemčiji zelo ugoden, saj je bilo prodanih 229.700 osebnih avtomobilov, kar je bilo sedem odstotkov bolje kot decembra predlani. Sicer pa so v Nemčiji do konca novembra prodali skupaj 6,5 milijona vozil (osebni avtomobili, lahka gospodarska vozila, tovornjaki, avtobusi ipd.); končni podatki bodo znani sredi tega tedna.

Ob tem pa nemška avtomobilska industrija računa, da se ji bo letos tako doma kot na tujem posrečilo narediti (in verjetno tudi prodati) več kot 15 milijonov vozil. Najpomembnejša trga sta še naprej ZDA in Kitajska, kjer je posel z avtomobili do konca lanskega novembra povečal za osem odstotkov. Doma, torej v Nemčiji, je bilo po teh podatkih narejenih 5,6 milijona vozil, kar je bilo tri odstotke več kot leta 2013.◄

Nemška avtomobilska industrija ni pomembna in močna le doma, pač pa tudi na tujem, kjer visoko kotira (tudi) Mercedes-Benz.

Nemška avtomobilska industrija ni pomembna in močna le doma, pač pa tudi na tujem, kjer visoko kotira (tudi) Mercedes-Benz.