Mitsubishi Outlander PHEV: prenovljen na slovenskem trgu Mitsubishi Outlander PHEV: prenovljen na slovenskem trgu
Mitsubishijev okoljski adut, športni terenec Outlander v priključno hibridni pogonski različici, je bil znova deležen nekaj sprememb in izboljšav. Po novem pri nas stane... Mitsubishi Outlander PHEV: prenovljen na slovenskem trgu

Mitsubishi Outlander PHEV: več navora in moči, več dinamike v vožnji.

Mitsubishijev okoljski adut, športni terenec Outlander v priključno hibridni pogonski različici, je bil znova deležen nekaj sprememb in izboljšav. Po novem pri nas stane najmanj 41.260 evrov.

Pri nas se začenja zgodba te različice s prvo predstavitvijo decembra 2014 in tole je (po prvi sredi leta 2016) že druga prenova. Tudi tokrat so mu spremenili masko motorja, žarometa sta zdaj v polni tehniki LED, znotraj pa so novi sedeža, oblazinjenje in nekaj več ‘kromastih’ okrasnih dodatkov. Drugačni so zdaj merilniki – namesto tistega za motorne vrtljaje je po novem kombiniran merilnik električnega in bencinskega pogona, dodan pa je še merilnik regeneracije pri zaviranju.

  • 1VK_6509a
  • 1VK_6527a
  • 1VK_6515a
  • 1VK_6504a
  • 1VK_6506a
  • 1VK_6511
  • 1VK_6516
  • 1VK_6512
  • 1VK_6540a
  • 1VK_6533
  • 1VK_6541a
  • 1VK_6542a
  • 1VK_6536

Pogonski sistem je pridobil na zmogljivostih; bencinski (Atkinsonov) motor zdaj zmore 99 kilovatov (za 10 odstotkov se je pri tem povečal tudi navor), prednji elektromotor 60, zadnji 70 kilovatov, seveda pa je zato nekoliko zmogljivejša tudi pogonska baterija (13,8 namesto dosedanjih 12 kWh). Izboljšan je še inteligenten 4-kolesni pogon S-AWC, med drugim so mu dodali dve novi možnosti vozne dinamike, Sport in Snow (do sedaj le Eco, Normal in Lock).

Velja ponoviti: Outlander PHEV lahko deluje v treh načinih in sicer kot električno vozilo (do 135 km/h), kot zaporedni hibrid (bencinski motor le polni pogonsko baterijo) in kot vzporedni hibrid (vozilo poganjajo bencinski motor in elektromotorja), vse pa je odvisno od zunanjih pogojev.

PHEV je po novem na voljo v treh paketih opreme, saj gre vedno za enak pogonski sklop, vključno s samodejnim menjalnikom ter s 4-kolesnim pogonom. Najcenejši (41.260 €) je Intense, najdražji pa Diamond (47.860 €). Ker vozilo zadosti pogojem, je kupec zanj upravičen do subvencije 4.500 evrov. Po predvidevanjih naj bi Slovenci v polnem letu pokupili kakih 40 prenovljenih Outlanderjev PHEV.◄

Foto: VK