Ford EcoSport, C-Max, S-Max, Galaxy in Mustang: na slovenskem trgu Ford EcoSport, C-Max, S-Max, Galaxy in Mustang: na slovenskem trgu
Letošnje leto je za Ford bogato – pravkar je na slovenski trg pripeljala cela četica novosti. Tudi dva, ki jih pri nas še ni... Ford EcoSport, C-Max, S-Max, Galaxy in Mustang: na slovenskem trgu
Družinski paket: od povsem novega modela do prenovljene različice v Fordovi paleti.

Družinski paket: od povsem novega modela do prenovljene različice v Fordovi paleti.

Letošnje leto je za Ford bogato – pravkar je na slovenski trg pripeljala cela četica novosti. Tudi dva, ki jih pri nas še ni bilo: EcoSport, ki je sploh nov model v ponudbi, in Mustang, ki pravzaprav prvič uradno nastopa v Evropi nasploh.

Ford C-Max FLOd zgodnjega poletja je pri nas že naprodaj prenovljeni C-Max v obeh karoserijskih različicah, torej tudi daljši (in z drsnimi bočnimi vrati) Grand C-Max. Poleg novega (značilnega) obraza so jima zmanjšali trušč in tresljaje v notranjosti, namenili nove (ali prenovljene) motorje z manjšo porabo (tudi manjši izpusti CO2) in opremili z novimi tehnologijami, med drugim z dinamičnimi biksenonskimi žarometi, z aktivnim parkirnim pripomočkom, s sistemom Sync II (zaslon na dotik) in s kamero, ki bere prometne znake, pomaga pri nenamernem zapuščanju prometnega pasu in pri vzdrževanju smeri. Zvezde motorizacije so bencinska 1.0 in 1.5 EcoBoost ter dizelska 1.5 in 2.0 TDCi. Cene zanju se prično pri 15.3070 oziroma 16.410 evrih.

  • 1VK_8694la
  • 1VK_8698a
  • 1VK_8689a
  • 1VK_8691a
  • 1VK_8688a

Velika S-Max in Galaxy sta nova. Njun kokpit je močno podoben Mondeovemu, tako na videz kot z vgrajeno tehniko. Novi so tudi prilagodljivo krmiljenje (servo motorček v volanskem obroču), električno poklopni sedeži zadaj, masažna prednja sedeža, električno nastavljiv volanski obroč, prednja kamera, dinamični žarometi LED, bočna varnostna blazina za drugo vrsto, radarski tempomat, odpiranje vrat prtljažnika na zamah pod odbijačem, aktivni nadzor notranjega trušča pri dizlih, pomoč pri nenamernem zapuščanju prometnega pasu in aktiven pripomoček za parkiranje. Na voljo je tudi štirikolesen pogon, za katerega pravijo, da je inteligentne sorte in da zna, če tako zahtevajo razmere, ves pogon preusmeriti na zadnji kolesi. Nov je še 2-litrski biturbo dizelski stroj s 155 kilovati (210 ‘konj’), s porabo 5,5 litra na 100 kilometrov ter z izpusti CO2 144 gramov na kilometer. Cene zanju se pričnejo pri 25.600 oziroma 27.510 evrov.

  • 1VK_8648ac
  • 1VK_8661a
  • 1VK_8649a
  • 1VK_8660
  • 1VK_8664a
  • 1VK_8667ac
  • 1VK_8652
  • 1VK_8654a
  • 1VK_8655a
  • 1VK_8668a
  • 1VK_8670
  • 1VK_8669a

Prikupen mali EcoSport je sicer nov model, čeravno z obliko motorne maske tega ne kaže najbolje. Zanj pravijo, da je ravno prav velik športni terenec. Ima bogato serijsko opremo (tudi Sync in pameten ključ), tri motorje (bencinska 1.0 EcoBoost in 1.5 Ti-VCT ter dizelski 1.5 TDCi) in dva paketa opreme. Osnovna cena zanj je 16.850 evrov.

  • 1VK_8644ac
  • 1VK_8681csh
  • 1VK_8675
  • 1VK_8676
  • 1VK_8678a
  • 1VK_8642ashc
  • 1VK_8729a
  • 1VK_8730a
  • 1VK_8731ash
  • 1VK_8740la
  • 1VK_8726
  • 1VK_8732lash
  • 1VK_8736a
  • 1VK_8715a
  • 1VK_8718
  • 1VK_8709a
  • 1VK_8723a
  • 1VK_8710
  • 1VK_8720l
  • 1VK_8721
  • 1VK_8714ash
  • 1VK_8713a
  • 1VK_8712ash
  • 1VK_8724sh
  • 1VK_8725sh

In seveda še Mustang. Kupe (Fastback) in kabriolet. 2.3 EcoBoost (233 kW, 317 ‘konj’) in 5.0 V8 (310 kW, 421 ‘konj’). Za to, že 6. generacijo pri Fordu pravijo, da v sebi oblikovno nosi elemente vseh prejšnjih generacij, da ohranja klasičen športen videz (tudi kokpita) in da prinaša sodobno tehniko. Med poslasticami so tudi Track Apps (hiter štart, zaklepanje prednjih zavor za ‘ogrevanje’ zadnjih gum), ki jih bodo veseli predvsem tisti, ki ga bodo kdaj odpeljali na dirkališče. Cene: od 43.100 evrov za 2.3 Fastback do 71.400 evrov za 5.0 V8 Convertible. Kombinacija V8 Fastback stane 61.200 evrov.◄

Foto: VK