Majhen in že zato prikupen, na voljo pa – upoštevaje množico raznih dodatkov – v preko 30 tisoč kombinacijah, s čimer je resnično lahko individualističen. Po meri sestavljen Adam, katerega ime menda z ustanoviteljem te blagovne znamke nima nikakršne povezave, bo od dneva naročila do kupca potreboval okoli 100 dni.
Kaj ponuja Adam: 12 barv zunanjosti, 3 posebne barve strehe, 31 (oblik in barv) platišč, 4 pakete opreme, 5 barv notranjosti, 15 vrst notranjosti (oblazinjenja in dekoracije), več stropov (od panoramske šipe prek poslikave do led osvetlitve v slogu zvezd na nebu), razne dekorativnme elemente za karoserijo in celo za platišča pa seveda vse »klasične« možnosti izbire dodatne opreme in motorjev.
Ti so trije oziroma dva (1.2 in 1.4) s tremi močmi (51, 64 in 73 kW), vsem pa lahko dodajo Start/Stop. Adam ima tudi dve podvozji (običajno in športno), med dodatki pa velja omeniti IntelliLink, ogrevan volanski obroč, samodejno parkiranje in sistem za opozarjanje na vozilo v mrtvem kotu. Osnovnega Adama za 11.400 evrov po predvidevanjih ne bodo prodali v prav dosti primerkih, zaradi njegove individualnosti si seveda največ obetajo od treh naslednjih paketov z duhovitimi imeni Jam, Glam in Slam. Do Jama je 1.500 evrov, potem pa še 700 oziroma 990 do Glama oziroma Slama. Start/Stop stane 200, prehod med motorji pa 400 evrov.
Letos se jih bo poskusilo na naš trg umestiti kakih sto, kupce pa čaka bonus 1.000 evrov, ki ga bodo lahko odšteli od skupne cene ali ga uporabili za nakup še drugih dodatkov pri Adamu. Glavni tekmec mu je seveda Fiat 500.
Foto: VK