Volkswagen Golf Variant: na slovenskem trgu Volkswagen Golf Variant: na slovenskem trgu
Kombijevska različica Golfa, ki se pri Volkswagnu tradicionalno imenuje Variant, je prišla šele s tretjo generacijo Golfa leta 1993. Odtlej je stalni član družine... Volkswagen Golf Variant: na slovenskem trgu

Volkswagen Golf Variant: več dolžine zunaj, več prostora znotraj zadaj, sicer pa izza volana še vedno Golf.

Kombijevska različica Golfa, ki se pri Volkswagnu tradicionalno imenuje Variant, je prišla šele s tretjo generacijo Golfa leta 1993. Odtlej je stalni član družine ‘Golf’ in od nedavnega je na našem trgu že Variant Golfa 8. generacije. Stane najmanj 21.394 evrov.

Tako kot skoraj vse kombijevske različice, vključno z Golfovimi prejšnjih generacij, je tudi tokratni Golf Variant nastal po enakem načelu: prednji del do stebrička B je enak kot pri kombilimuzini, medosje je za 67 milimetrov daljše, v celem je za slabih 35 centimetrov več dolžine, na zadnji klopi je nekaj več prostora za noge, glavna pridobitev pa je velikost prtljažnika, ki meri od 611 do 1.642 litrov. To je, v primerjavi z običajnim Golfom, za 230 litrov več v osnovni postavitvi sedežev in za 405 litrov več ko je zadnja klop podrta. Pri Volkswagnu pravijo, da se je v primerjavi s prejšnjo generacijo prtljažnik povečal za 6 oziroma 22 litrov.

  • DB2020AU01732_large (1)c
  • DB2020AU00599_large
  • DB2020AU00606_largec

Prtljažnik je seveda več kot zgolj ‘luknja’: prtljažniška vrata segajo vse do odbijača, nakladalnega roba nima, odprtina je skoraj enakomerno široka (predvsem pa velika) in vrata se lahko odpirajo tudi z zamahom pod odbijačem.

Tokrat so Variantu namenili tudi različico Alltrack, torej tisto, ki se spogleduje s križanci. Alltrack je za dva centimetra dlje od tal, ima pa plastično zaščito blatniških obrob in pragov ter drugačen odbijač. Na voljo je le s 140-kilovatnim TSI ali s 147-kilovatnim TDI, samo z menjalnikom DSG in samo s 4-kolesnim pogonom 4Motion.

Znotraj je seveda Variant še vedno Golf; z digitalnimi merilniki (dve različici), s štirimi infozabavnimi sistemi, pretežno brez mehanskih stikal, z enakim naborom asistenčnih sistemov, vedno z žarometi LED (tri različice), vselej z lučmi LED zadaj (dve različici) ter s tradicionalno bogatim naborom pogonske tehnike.

Bencinski TSI zmorejo 81, 96 ali 110 kilovatov (140-kilovatni pride k nam v drugi polovici leta), plinski TGI zmore 96 kilovatov (v našem ceniku ga še ni), dizelski TDI pa 85, 110 ali 147 kilovatov. Kasneje bodo ponudili še različico R z 235-kilovatnim TSI. Menjalniki so še vedno ročni ali dvosklopčni DSG, pogon pa prednji ali 4Motion.

V slovenskem ceniku je, upoštevaje štiri pakete opreme plus Alltrack, po tri motorje TSI (ki so na voljo tudi z blago hibridno tehniko) in TDI ter omenjene menjalnike in pogone ta hip 18 različic. Za ceno iz uvoda kupec odpelje 1.0 TSI 81 kW, malo manj kot tisočaka stane prehod v višji paket Life. Morda najbolj zaželen pri nas utegne biti 1.5 TSI 96 kW Style, ki stane 24.822 evrov. Mimogrede: kdor želi imeti TSI z menjalnikom DSG, mora doplačati še za hibridno tehniko, v primeru sldnjega je potem cena 27.564 evrov. Najcenejši dizel je s 24.954 evri 2.0 TDI 85 kW Life. Edini Alltrack ta hip (2.0 TDI DSG 4Motion) stane 36.652 evrov. Pri slovenskem zastopniku menijo, da bomo Slovenci letos pokupili med 700 in 800 Variantov.◄

Foto: Volkswagen