Ženeva 2015: Cadillac(i) serije V Ženeva 2015: Cadillac(i) serije V
Cadillac, ki, kot kaže, skuša znova resneje nastopiti v Evropi, bo za marčevski ženevski salon pripravil dve novosti njihove serije V. Tako pri njih... Ženeva 2015: Cadillac(i) serije V
Cadillac CTS-V: ne le športno-dirkaški, tudi luksuzen v notranjosti. Tekmec BMW M5.

Cadillac CTS-V: ne le športno-dirkaški, tudi luksuzen v notranjosti. Tekmec BMW M5.

Cadillac, ki, kot kaže, skuša znova resneje nastopiti v Evropi, bo za marčevski ženevski salon pripravil dve novosti njihove serije V. Tako pri njih imenujejo tisto, kar, denimo, pri Beemveju označijo s črko M.

Prvi je CTS V, v ZDA že dolgo znana reč, saj gre že za tretjo generacijo športnega modela CTS. To je srednje velika (prestižna) limuzina dolžine nekaj preko 4,8 metra (sicer pa je na voljo tudi kot kupe in kot kombi), kot ‘V’ pa bo vsaj sprva na voljo le v štirivratni izvedbi. Poganjal ga bo 6,2-litrski V8 z največjo močjo okoli 478 kilovatov (650 ‘konj’) ter z največjim navorom 855 Njutonmetrov – s tem bo CTS-V dosegel prvih 100 v manj kot 4 sekundah, največ pa kar 320 kilometrov na uro. Motor se ponaša z neposrednim vbrizgom ter z odklapljanjem valjev, menjalnik pa bo samodejni (8). Brembove zavore bodo skrbele za kratka ustavljanja, hiter sistem prilagodljivih blažilnikov pa za dobro lego na cesti. CTS-V pride na trge v začetku leta 2016.

Cadillac ATS-V: z Recarovimi sedeži, nastavljivimi v 16 smeri! Tekmec BMW M3.

Cadillac ATS-V: z Recarovimi sedeži, nastavljivimi v 16 smeri! Tekmec BMW M3.

Čisto nov, a tudi prej na trgih (pozno poleti), pa bo ATS-V, ki sloni na običajnem Ateesu, za številko (razred) manjši limuzini kot je CTS. Ker je ATS še svež model (naslednik modela BLS), se tudi kot ‘V’ pojavlja prvič in pod motornim pokrovom skriva 3,6-litrski biturbo V6. Posebnost turbin je, da sta izdelani iz lahkega titana in imata zato majhno vztrajnost, posledično pa hiter odziv. Motor zmore 338 kilovatov (460 ‘konj’) in 600 Njutonmetrov, dovolj za pospešek do 100 v manj kot 4 sekundah ter za slabih 300 kilometrov na uro. Tudi tu so zavore Brembove in podvozje športnejše, vključno s prilagodljivimi blažilniki.◄

Cadillac ATS-V Coupé: tehnično identičen, a s kupejevskim zadkom. Tekmec BMW M4.

Cadillac ATS-V Coupé: tehnično identičen, a s kupejevskim zadkom. Tekmec BMW M4.

Foto: Cadillac