Ženeva 2014: Ford Mustang in Edge Ženeva 2014: Ford Mustang in Edge
Mustang je že pol stoletja tudi oznaka Fordovega avtomobila in v tem času si je Ford s tem modelom zgradil kar lepo slavo. Toda... Ženeva 2014: Ford Mustang in Edge
Ford Mustang: Evropa končno dovolj dobra zanj.

Ford Mustang: Evropa končno dovolj dobra zanj.

Mustang je že pol stoletja tudi oznaka Fordovega avtomobila in v tem času si je Ford s tem modelom zgradil kar lepo slavo. Toda šele zdaj so se Američani odločili Mustang uradno ponuditi na stari celini.

  • Ford Mustang
  • Ford Mustang
  • Ford Edge
  • Ford Edge

Medtem je Mustang preživel že nekaj generacij in tole je že njegova šesta izdaja. Še posebej v prejšnjo se je zagledal marsikateri Evropec, tale se bo morala pa še dokazati.

Tehnika je takšna, kot bi jo pričakovali: ameriški 5.0 V8 za različico GT (313 kW oz. 426 ‘konj’, 529 Nm) ali sodoben evropski 2.3 EcoBoost (227 kW oz. 309 ‘konj’, 407 Nm), pa ročen ali samodejen menjalnik. Napredek je na podvozju, zadaj je namreč menda sodobna in natančna prema z več vodili in delno iz aluminija, spredaj pa tudi na novo zasnovan McPherson. V Evropi bodo serijske športnejše zavore in 19-palčna lahka kolesa.

Tudi Edge je ameriški Ford, ki bo prišel v Evropo. S tem bo navzgor dopolnil tukajšnjo Fordovo ponudbo križancev, navzdol pa prihajajoči majhen EcoSport. Je pa tole na fotografijah še konceptni Edge, ki ima med drugim nekaj novih tehnologij za samodejno, avtonomno vožnjo in sicer sistem za samodejno parkiranje (le s pritiskom na gumb ali celo z daljinskim upravljalnikom!) in sistem za izogibanje oviri. Glede na njegove zunanje mere je pri tem jasno, da gre za velik in udoben športni terenec, ki bo imel v serijski izvedbi vrsto sodobnih dodatkov za varnost in udobje.

Foto: VK