Ženeva 2014: Citroën C1 Ženeva 2014: Citroën C1
Kot zadnji se je javnosti predstavil še tretji trojček iz sodelovanja koncernov PSA in Toyota, Citroën C1. Gre torej za drugo generacijo tega modela,... Ženeva 2014: Citroën C1
Citroën C1: s trivaljnima bencinskima strojema, z možnostjo platnene strehe v treh barvah in s 196- do 780-litrskim prtljažnikom.

Citroën C1: s trivaljnima bencinskima strojema, z možnostjo platnene strehe v treh barvah in s 196- do 780-litrskim prtljažnikom.

Kot zadnji se je javnosti predstavil še tretji trojček iz sodelovanja koncernov PSA in Toyota, Citroën C1. Gre torej za drugo generacijo tega modela, ki je tehnično zgrajena na isti platformi, a – predvsem oblikovno – prilagojena posamezni znamki. Že prvi pogled daje jasno vedeti, da je C1 tipičen Citroën.

  • CL 13.118.017c
  • 14J37
  • CL 13.118.018c
  • 14J38
  • CL 13.118.019c
  • CL 14.003.001c
  • CL 14.003.002c
  • CL 14.003.009c
  • CL 14.003.024

Od vse trojice so pri Citroënu najbolj radodarni s podatki. Tako vemo, da C1 (in 108 ter Aygo tudi) tehta 840 kilogramov, da je dolg 3,46 metra, širok 1,62 metra in visok 1,45 metra ter da znaša njegov obračalni krog 9,6 metra. Če je opremljen s platneno streho Airscape), so njene mere 0,76 metra krat 0,80 metra. Jasno je tudi, da bo tudi C1 naprodaj s tremi ali s petimi vrati.

Tako kot 108 je zdaj tudi C1 precej bolj resnega videza, čeprav hkrati tudi igrivega in prikupnega. Resnejša bo tudi njegova opremljenost, od samodejne klimatske naprave, povezljivosti s pametnim telefonom in pametnega ključa do ogrevanih sedežev, kamere za vzvratno vožnjo (slika na 7-palčnem zaslonu), dnevnih luči iz svetlečih diod ter pripomočka za speljevanje na strmini. Za nameček bo na voljo v različnih, tudi živahnih barvah in barvnih kombinacijah, tako zunaj kot v notranjosti.

Znano je tudi s katerimi motorji bodo pri Citroënu opremili C1 ob začetku prodaje. To bosta sodobna  trivaljna bencinska VTi 68 (z ročnim ali robotiziranim menjalnikom) ter VTi 82

Foto: Citroën