Volvo XC90: najprej znotraj Volvo XC90: najprej znotraj
Največji Volvov križanec, luksuzni XC90, šteje že – verjeli ali ne – 12 pomladi! Švedi pa imajo naslednika že pripravljenega in najprej so v... Volvo XC90: najprej znotraj
Volvo XC90: po 12 letih nova generacija z zelo prestižnim kokpitom.

Volvo XC90: po 12 letih nova generacija z zelo prestižnim kokpitom.

Največji Volvov križanec, luksuzni XC90, šteje že – verjeli ali ne – 12 pomladi! Švedi pa imajo naslednika že pripravljenega in najprej so v javnost poslali slike notranjosti.

  • 146714_1_5
  • 146731_1_5c
  • 146948_1_5
  • 146710_1_5
  • 146945_1_5
  • 146730_1_5
  • 146949_1_5
  • 146725_1_5
  • 146728_1_5
  • 146734_1_5
  • 146708_1_5
  • 146947_1_5
  • 146950_1_5
  • 146946_1_5

Pravijo, da gre za najbolj luksuzen Volvo doslej, znova pa je bila navdih Švedska in njen sloves spretnega združevanja tehnologije in oblike. Po fotografijah sodeč je notranjost resnično takšna, kot je pri Volvu – in pri drugih znamkah, seveda – še nismo videli: z novo obliko armaturne plošče v celem, volanskega obroča in merilnikov, posebej pa v oči pade ekran, ki je videti kot pokončno nameščen tablični računalnik. Kar tudi je, saj nadomešča nadzor nad napravami in obenem ponuja vse, kar smo vajeni videti na osrednjih zaslonih predvsem nekoliko dražjih avtomobilov. Pri tem je gumbov na armaturni plošči zanemarljivo malo, kar je nekoč drzno že ponudil BMW, a se kmalu vrnil k nekaj več gumbom. Čas bo pokazal, ali je rešitev (že) zrela ali (še) ne.

Tudi novi XC90 bo 7-sedežnik, za sedeže pa pravijo, da so najbolj udobni (in ergonomski) med vsemi sedeži, ki so trenutno na voljo v avtomobilski industriji. V ponudbi bodo, poleg običajnih, tudi posebni sedeži Contour z nekaj več bočnega oprijema. V drugi vrsti bodo zdaj trije posamični, vzdolžno pomični sedeži, v tretji vrsti pa bo menda prostora za ljudi do 170 centimetrov višine. Za dodatno obdobje bo (za doplačilo) poskrbela štiripodročna klimatska naprava (2+1+1) z izboljšanim filtrom vstopnega zraka.

Za fotografije zunanjosti in kaj več tehničnih podatkov pa bo treba še malo počakati.

Foto: Volvo