Volkswagen T-Roc: na slovenskem trgu Volkswagen T-Roc: na slovenskem trgu
Trenutno najmanjši športni terenec te znamke je nastal na sloviti koncernski platformi MQB, njegova naloga pa je pošteno premešati karte v (pod)segmentu, kjer ta... Volkswagen T-Roc: na slovenskem trgu

Volkswagen T-Roc: uradno v Polovem, mersko pa kar v Golfovem razredu.

Trenutno najmanjši športni terenec te znamke je nastal na sloviti koncernski platformi MQB, njegova naloga pa je pošteno premešati karte v (pod)segmentu, kjer ta hip pri nas vladajo Captur, Duster in 2008. Pri nas stane T-Roc najmanj 18.646 evrov.

Kljub temu da ga uradna statistika vodi kot športni terenec med majhnimi avtomobili, je z dolžino dobre 4,2 metra le centimetrsko manjši (ter prav toliko višji) od Golfa in ima od njega za 65 litrov večji prtljažnik – pri T-Rocu ta meri lepih 445 litrov.

  • 1VK_5645a
  • 1VK_5633a
  • 1VK_5629awc
  • 1VK_5634ash
  • 1VK_5630a
  • 1VK_5631a
  • 1VK_5640a
  • 1VK_5635l
  • 1VK_5637r

Opremsko zna biti zelo bogat, od žarometov LED in naprednih digitalnih merilnikov (3 pogledi) pa do asistenčnih sistemov, ki jih koncern ponuja v svojih tako velikih avtomobilih. Znana je tudi tehnika: na platformi MQB so poznani motorji TSI in TDI ter prednji pogon ali 4Motion. Pri slednjem je serijski sistem za prilagajanje pogona različnim razmeram Active Control s 4 profili, nastavljivimi z vrtljivim gumbom.

T-Roc želi poleg naštetega pritegniti tudi z videzom: zanj ponujajo številne živahne barve karoserije in nekaj njih tudi v kokpitu, pa kontrastne barve strehe in celo platišč. V tem slogu so tudi paketi opreme – poleg osnovnega (brez imena) ponujajo še Style (več barvnih kombinacij) in Sport.

Pri Volkswagnu so mu namenili šest motorjev (3+3), od tega so štirje že dobavljivi. To so trije bencinski TSI (85, 110 in 140 kW) in en dizelski TDI (110 kW); druga dva dizla (85 in 140 kW) bosta na voljo junija oziroma decembra. Menjalnik je ročni (6) ali dvosklopčni DSG (7), pogon pa prednji (bencinski ter dizelski 85 in 110) ali 4-kolesni 4Motion (bencinski 140 in dizelski 110 in 140 kW).

Ta hip je v ceniku 11 kombinacij opreme, motorja, menjalnika in pogona. Najcenejši je 1.0 TSI 85 kW (18.646 €), najcenejši dizel pa je 2.0 TDI 110 kW 4Motion Style (26.223 €), ki je tudi najcenejši 4-kolesno gnani T-Roc.

Pri Volkswagnu in pri slovenskem zastopniku so v novi T-Roc tako prepričani, da nameravajo v tem predvidoma 12.000 vozil velikem podsegmentu letos prodati okoli 1.800 T-Rocov.◄

Foto: VK