Volkswagen T-Roc Cabriolet: na slovenskem trgu Volkswagen T-Roc Cabriolet: na slovenskem trgu
Športnih terencev v kabrioletski izvedbi ni bilo prav dosti. Medtem ko so pri Land Roverju po le dobrih dveh letih izdelave takšno različico Evoqua... Volkswagen T-Roc Cabriolet: na slovenskem trgu

Volkswagen T-Roc Cabriolet: osmi kabriolet v zgodovini te znamke.

Športnih terencev v kabrioletski izvedbi ni bilo prav dosti. Medtem ko so pri Land Roverju po le dobrih dveh letih izdelave takšno različico Evoqua opustili, so se opogumili pri Volkswagnu in brezstrešno karoserijo namenili priljubljenemu T-Rocu. Na našem trgu je odslej naprodaj in sicer za od 28.080 evrov.

  • 2020-06-22 11.01.59ca
  • 2020-06-22 11.02.20cl
  • 2020-06-22 11.00.52rawc
  • 2020-06-22 11.01.19aw

Tako kot vsak avtomobil, ki ga spremenijo v kabriolet, je tudi T-Roc moral skozi fazo dodatnih ojačitev karoserije večji togosti v prid, dodali pa so mu tudi nekaj elementov oziroma sistemov za večjo varnost v primeru prevračanja. Streha se s pomočjo elektrike odpre v 9, zapre pa v 11 sekundah, vse skupaj pa se lahko dogaja tudi med vožnjo pri hitrosti do 30 kilometrov na uro.

T-Roc Cabriolet meri v dolžino 4,3 metra, v višino pa dober poldrugi meter. V njem so štirje sedeži in za njimi še 248 litrov prtljažniškega prostora, saj mu mesto za zloženo streho vzame za slabih 200 litrov prostornine. V primerjavi z običajnim T-Rocom ima Cabriolet že v izhodišču bogatejšo opremo.

Namenili so mu le dva motorja, oba turbobencinska TSI. Prvi (1.0, 3 valji) zmore 85, drugi (1.5, 4 valji) pa 110 kilovatov, s tem da je slednji na voljo tudi z dvosklopčnim menjalnikom DSG. Na izbiro sta dva paketa opreme in v ceniku je natanko 5 različic. Najcenejši je 1.0 TSI 85 kW Style (28.080 €), z zmogljivejšim motorjem stane najmanj 29.359 evrov (oziroma 33.725, če se odločite za paket R-Line), okoli poldrugi tisočak pa bo treba dodati za menjalnik DSG.◄

Foto: Vinko KERNC