Volkswagen Polo: na slovenskem trgu Volkswagen Polo: na slovenskem trgu
Tudi če gre za 5 generacij, je številka 14 milijonov prodanih vredna spoštovanja. To je Volkswagnova zgodba z imenom Polo, ki je zdaj v... Volkswagen Polo: na slovenskem trgu

Volkswagen Polo: odslej le še v različici s 5 vrati. Za drugačne želje bo kmalu na voljo T-Roc.

Tudi če gre za 5 generacij, je številka 14 milijonov prodanih vredna spoštovanja. To je Volkswagnova zgodba z imenom Polo, ki je zdaj v svoji 6. generaciji naprodaj tudi na našem trgu. Najcenejši je 1.0 Trendline, stane pa 12.591 evrov.

Z novo koncernsko platformo je zrasel tudi Polo: med osema za 9,5 centimetra, v dolžino za 8, previsa preko kolesa sta krajša in za 70 litrov se je povečal njegov prtljažnik. Zanimivo je, da je Polo zdaj za poldrug decimeter širši od Golfa 4. generacije! Pravzaprav je od njega zunaj in znotraj večji, le skupna dolžina je za decimeter manjša.

Živahnost – 14 barv zunanjosti, notranji dekorativni elementi v živih barvah – naj bi pritegnila tudi mlajše kupce, prav tako to velja za nov infozabavni sistem. Ta je zdaj postavljen višje in je rahlo obrnjen k vozniku, na voljo pa so trije različni. V Polu bodo zdaj prvič na voljo digitalni merilniki velikosti (zaslona) 10,26 palca, gre pa že za drugo generacijo te tehnologije, ki ponuja tri možne poglede merilnikov.

  • 1VK_1406ac
  • 1VK_1404a
  • 1VK_1405a
  • 1VK_1413acl
  • 1VK_1409arl
  • 1VK_1400a
  • 1VK_1399ra
  • 1VK_1396
  • 1VK_1397

Pri asistenčnih sistemih ponujajo serijski Front Assist (zaviranje v sili, prepoznavanje pešcev) in doplačilne radarski tempomat, kamero za vzvratno vožnjo, nadzor nad mrtvimi koti ter (prvič v Polu) sistem samodejnega parkiranja.

Na izbiro sta sicer dva turbodizla (1.6 TDI, 59 in 70 kW), pa tudi en TGI (1.0 66 kW, deluje na stisnjen naravni plin CNG), a bodo tradicionalno najbolj zanimivi bencinski stroji. Osnovni zmore 55 kW, že 1.0 TSI pa 70 ali 85 kilovatov. Vrh ponudbe predstavlja motor za GTI (2.0, 147 kW), vmesni člen pa bo nov 1.5 TSI (110 kW), ki pride na trg čez slabo leto.

V ceniku je, upoštevaje vse naštete motorje, pa menjalnike (tudi DSG) in štiri pakete opreme (3 + GTI), natanko 22 različic. Pri nas morda najbolj priljubljen utegne biti 1.0 TSI 70 kW Comfortline (14.187 evrov), ali morda celo enak, le s 85 kilovati (15.107 evrov). Najcenejši dizel stane 15.282 evrov, GTI pa 20.798 evrov.

Na podlagi priljubljenosti Pola pri nas načrtuje slovenski zastopnik v prihodnjem letu prodati kar 2.750 primerkov, kar je nekaj več, kot so prodali Pola 5. generacije v njegovem prvem prodajnem letu.◄

Foto: VK