V Revozu odprli proizvodno linijo za novega Twinga V Revozu odprli proizvodno linijo za novega Twinga
Novomeški Revoz, sestavni del francoskega Renaulta, začenja s formalno otvoritvijo proizvodne linije za novega Twinga pisati novo poglavje v svoji zgodovini. Novi mali Renault... V Revozu odprli proizvodno linijo za novega Twinga
V Novem mestu proizvodnja novega Twinga že teče, jeseni se mu pridruži še Smart ForFour.

V Novem mestu proizvodnja novega Twinga že teče, jeseni se mu pridruži še Smart ForFour.

Novomeški Revoz, sestavni del francoskega Renaulta, začenja s formalno otvoritvijo proizvodne linije za novega Twinga pisati novo poglavje v svoji zgodovini. Novi mali Renault na trge pripelje čez nekaj mesecev, družbo pa mu bo delal tudi Smart Forfour, ki ga bodo predstavili na jesenskem pariškem avtomobilskem salonu, v prodaji pa bo še pred koncem leta.

  • IMG_1225
  • IMG_1208
  • IMG_1222
  • IMG_1230
  • IMG_1231
  • IMG_1233

Revoz je ob tej priložnosti obiskal Carlos Ghosn, predsednik Renaulta in skupine Renault-Nissan, ki je skupaj z Alenko Bratušek, slovensko premierko v odstopu, odprl novo proizvodno linijo. V projekt Edison, kot se imenuje vse, kar je povezano z novim Twingo, je bilo doslej vloženih okoli 450 milijonov evrov, 22,5 milijona evrov je prispevala tudi Slovenija. Ghosn je ob tej priložnosti dejal, da v Novem mestu naredijo približno desetino vseh v Evropi izdelanih Renaultov in navedel dve ključni nalogi skupine Renault do leta 2018: doseči 50 milijard evrov prihodkov in ustvariti pet odstotkov operativne marže. Ni mogel (ali hotel) povedati, kolikšna naj bi bila proizvodnja novega Twinga, vendar je jasno, da računajo na večjo proizvodnjo kot je bila lanska, ko je iz Revoza pripeljalo vsega  93.733 avtomobilov. Sedanje zmogljivosti tovarne so približno 230 tisoč vozil v letu dni in če bo ta številka kmalu dosežena, se bo 2.150 zaposlenim (na novo so jih letos zaposlili okoli 270, od tega 70 redno) zanesljivo pridružilo še nekaj novih. Tudi to je poudarila Alenka Bratušek, ki si seveda želi več takšnih projektov, kot je novomeški Edison. Carlos Ghosn je še povedal, da nimajo v načrtu novih izvedenk Twinga, si pa želijo razširiti krog trgov, na katerih naj bi bil naprodaj ta najmanjši Renault.

Novi Twingo je bil uradno predstavljen na letošnjem ženevskem avtomobilskem salonu in predstavlja precejšnjo spremembo, saj bo prvič na voljo v (zgolj) petvratni karoserijski izvedbi, poleg tega pa bosta tako pogon kot motor nameščena v zadku. Povsem verjetno je, da je to ‘posledica’ dogovora z nemškim Daimlerjem AG, ki je lastnik tovarne Smart, saj imajo Smarti enako pogonsko zasnovo. To vozilo bo nastajalo na isti proizvodni liniji in upati je, da bo ustrezen tržni uspeh Twinga in Smarta novomeški tovarni, ki je doslej naredila 3,5 milijona Renaultov (začeli so z Renaultom 4), zagotovil neproblematično prihodnost.

Carlos Ghosn je Alenko Bratušek pred proizvodne prostore pripeljal z novim Twingom.

Carlos Ghosn je Alenko Bratušek pred proizvodne prostore pripeljal z novim Twingom.

Foto: JK