Smart: ForTwo in ForFour hkrati Smart: ForTwo in ForFour hkrati
Smart, del podjetja Daimler, je predstavil novi štirivratni model ForFour. Ker je njegov predhodnik naletel na zelo mlačen odziv kupcev in bil posledično naprodaj... Smart: ForTwo in ForFour hkrati
Smart ForTwo in ForFour: tokrat oblikovno, mersko (z izjemo dolžine) in tehnično veliko bolj podobna kot v prvem poskusu.

Smart ForTwo in ForFour: tokrat oblikovno, mersko (z izjemo dolžine) in tehnično veliko bolj podobna kot v prvem poskusu.

Smart, del podjetja Daimler, je predstavil novi štirivratni model ForFour. Ker je njegov predhodnik naletel na zelo mlačen odziv kupcev in bil posledično naprodaj le dve leti, so si pri Daimlerju vzeli kar osem let, da so na trg poslali nov model.

  • 14C600_04c
  • 14C662_05
  • 14C600_26
  • 14C600_07c
  • 14C660_057
  • 14C660_095
  • 14C660_097
  • 14C660_100
  • 14C660_101
  • 14C660_103
  • 14C660_106
  • 14C661_103
  • 14C662_17
  • 14C661_131
  • 14C664_119
  • 14C664_139
  • 14C664_140
  • 14C664_152
  • 14C664_160
  • 14C664_173
  • 14C661_004c
  • 14C661_010
  • 14C664_007
  • 14C664_011
  • 14C664_011c
  • 14C600_32
  • 14C600_30
  • 14C600_31
  • 14C600_06
  • 14C660_112
  • 14C600_14
  • 14C600_13
  • 14C663_070
  • 14C664_014
  • 14C664_021
  • 14C664_022
  • 14C600_33

Tokrat je, kot je že nekaj časa znano, ForFour tehnični brat Renaultovega Twinga in bo tudi nastajal na isti proizvodni liniji kot Twingo – v Novem mestu. Uradni material iz Daimlerja za vsak primer navaja, da so strokovnjaki iz tovarne v Hambachu (Francija), kjer tradicionalno nastaja ForTwo, pazljivo pregledali kakovost proizvodnje v tovarni v Novem mestu in tako zagotavljajo enako kakovost izdelkov, kot so vajeni kupci izdelkov iz Daimlerja.

Pravzaprav so bili hkrati razviti vsi trije modeli, torej oba Smarta in Twingo, s čimer so precej pocenili razvoj in druge neljube stroške. Bojda si trojček deli kar tri četrtine vseh sestavnih delov, začenši s pogonom. Tako bosta v Smartih na voljo nova bencinska trivaljnika, sesalni z 52 kilovati (71 ‘konj’) in turbo s 66 kilovati (90 ‘konj’). Nekaj mesecev po začetku prodaje se bo motorni ponudbi pridružil še osnoven s 45 kilovati (60 ‘konj’). Menjalnik ostaja robotizirani (6), a tokrat z dvojno sklopko (Twinamic), na voljo pa bo tudi ročni (5) menjalnik.

Mali Smart je dolg 2,69 metra in ima 260 litrov osnovnega prtljažnika, veliki pa 3,49 metra in v osnovi požre 185 litrov prtljage. Oba sta enako široka (1,66 m) in visoka (1,55 m).

Oba modela bosta po napovedih naprodaj konec novembra, zanimiva pa je cenovna umestitev: novi ForTwo naj bi stal podobno kot sedanji, ForFour pa naj bi bil le za 600 evrov dražji.

Foto: Smart