Škoda Karoq: na slovenskem trgu Škoda Karoq: na slovenskem trgu
Po večjem Kodiaqu sedaj na trg prihaja nekaj manjši Karoq, ki bi lahko bil tudi ‘baby’ Kodiaq. Na našem trgu stane od 21.712 evrov.... Škoda Karoq: na slovenskem trgu

Škoda Karoq: upoštevaje motorje, pogone in pakete opreme je v ceniku 5 bencinskih ter 8 dizelskih različic.

Po večjem Kodiaqu sedaj na trg prihaja nekaj manjši Karoq, ki bi lahko bil tudi ‘baby’ Kodiaq. Na našem trgu stane od 21.712 evrov.

Stampedo različnih razredih športnih terencev nikakor ne pojenjuje in zato ne more biti posebej nenavadno, da je češka Škoda tik pred koncem leta tudi pri nas povila Karoq. Z njim nadomešča dokaj uspešni Yeti, ki je bil športni terenec bolj po sili razmer, medtem ko Karoq ne skriva ambicij, da občutno premeša karte v razredu, kjer že ‘lovijo’ Hyundaiev Tucson, Oplova Mokka, Volkswagnov Tiguan in številni drugi. V najcenejši izvedbi (1.0 TSI 85 kW Ambition) bo češki športni terenec naprodaj za 21.712 evrov, v primeru financiranja pa je lahko cena še nekaj nižja. Najcenejši dizel (1.6 TDI 85 kW Ambition) stane 23.539 evrov.

  • 1VK_4136a
  • 1VK_4139a
  • 1VK_4125a
  • 1VK_4129ar
  • 1VK_4130ac
  • 1VK_4133a
  • 1VK_4132a
  • 1VK_4121ab
  • 1VK_4119l
  • 1VK_4123ra
  • 1VK_4120
  • 1VK_4124

Karoq se v dolžino potegne do 438 centimetrov, medosne razdalje je za znotraj zelo udobnih 263 centimetrov. Navzven se seveda opazno spogleduje z večjim Kodiaqom (teh bodo letos dobavili približno 400, naročil pa imajo kar 766 in ne skrivajo, da nekateri kupci na avto čakajo nesprejemljivo dolgo), to pa velja tudi za notranjost, katere arhitektura ne more in tudi noče skriti Škodinega porekla. Prostornost utegne biti znova pomembna prednost tega novega športnega terenca (mimogrede: reklamni TV spot je bil deloma posnet tudi v Sloveniji in vsaj deloma tudi s slovensko igralko Ulo Furlan), gotovo tudi praktičnost, povrh pa razsežnost prilagodljivega prtljažnega prostora, ki lahko v najboljšem primeru ponuja celo 1.810-litrski prostor. Založenost z raznovrstnimi asistenčnimi sistemi je že v serijski opremi (na voljo bosta za začetek dva paketa in sicer Ambition in Style) dokaj dobra, gotovo je zelo pomembno tudi to, da je Karoq med preskusnim trčenjem pri evropskem konzorciju EuroNCAP dobil najvišjo oceno (kar med drugim pomeni, da se lahko s tem pohvalijo vse škode, ki nastajajo v Mladi Boleslav) ipd.

Motorji so za začetek štirje in sicer dva bencinska ter dva dizelska, tretji dizel pride naslednje leto, vsi bodo izpolnjevali okoljski normativ EU6. Agregati ponujajo razpon moči od najmanj 85 kilovatov (115 ‘konj’) do največ 140 kilovatov (190 ‘konj’), možno jih je kombinirati s pogonom na prednji kolesni par ali na vsa štiri kolesa oziroma s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG.

 Karoq se dobrika še z nekaterimi pomembnimi lastnostmi: je prva Škoda s podaljšanim jamstvom (dve leti garancije in dve leti jamstva), možno je dokupiti jamstvo še za peto in šesto leto. Je tudi prvi v ponudbi te češke tovarne, pri katerem prvi servis po prevoženih 15 tisoč kilometrih oziroma v letu dni ne bo obvezen, kar je nekakšna priprava  ni pričakovani prihod električnih avtov, pri katerih bo servisnih posegov bistveno manj. Ob vsem tem pa utegne ta nova Škoda znova povzročiti nekaj evforije, tako značilne za Kodiaq, kajti naročenih je že 191 vozil, pa kupci avta v živo še niso videli … Sicer pa je prodajni načrt za prihodnje leto (verjetno) zlahka uresničljiv, saj si želijo zanj navdušiti okoli 600 slovenskih kupcev.◄

Foto: VK