Seat Tarraco: na slovenskem trgu Seat Tarraco: na slovenskem trgu
Tarraco je novi Seatov športni terenec, ki je dobil ime po starorimskem poimenovanju španskega mesta Tarragona. Na voljo tudi kot 7-sedežnik je na našem... Seat Tarraco: na slovenskem trgu

Seat Tarraco: serijsko s tehniko LED za vsa svetila.

Tarraco je novi Seatov športni terenec, ki je dobil ime po starorimskem poimenovanju španskega mesta Tarragona. Na voljo tudi kot 7-sedežnik je na našem trgu naprodaj za od 28.065 evrov.

Tipični kupci, ali aktivni 40- do 60-letniki z družino ali pa aktivni upokojenci, naj bi bili tiste vrste, ki dajejo prednost notranji prostornosti in prilagodljivosti. V osnovi je Tarraco 5-sedežnik s prtljažnikom velikim od 760 do 1.920 litrov. Sedem-sedežna različica ima pri postavljenih vseh sedežih prtljažnika za 230 litrov, pri zloženi tretji vrsti pa 700.

  • 1VK_1967al
  • 1VK_1957aww
  • 1VK_1961a
  • 1VK_1949a
  • 1VK_1951aw
  • 1VK_1952a
  • 1VK_1954a
  • 1VK_1948aw
  • 1VK_1943
  • 1VK_1940a
  • 1VK_1945aw
  • 1VK_1947w

Tarraco ni zgolj daljša različica Atece (tako kot je Kodiaq daljši Karoq ali Tuguan Allspace daljši Tiguan); je tudi znanilec nekoliko spremenjene oblikovalske filozofije pri Seatu, kar je najbolj opazno na drugačni motorni maski, a tudi na zadnjih lučeh in še kje.

Ko gre za male tehnične priboljške in novotarije: merilniki so serijsko digitalni (zaslon velikosti 10,25 palca nudi več prikazov), zunanje kamere nudijo 360-stopinjski pogled, prtljažniška vrata imajo lahko električen pomik, ogrevana sta lahko tudi sedeža zadnje klopi, voznikov sedež je lahko električno pomičen, sovoznikov sedež je serijsko poklopen, notranjost je lahko v kombinaciji tkanine in Alcantare, med asistenčnimi sistemi sta lahko po novem tudi Pre-Crash Assist in Rollover Assist, Tarraco pa ima tudi sistem Seat Drive Profile za nastavljanje vozne dinamike.

Ko gre za pakete opreme, so se pri Seatu odločili izpustiti osnovnega, tako da sta za zdaj na voljo le dva, paket oziroma različica FR pa sledi kasneje. Motorna ponudba obsega dva bencinska in dva dizelska motorja, pri obeh pa velja, da sta motorja 110- ali 140-kilovatna. V osnovi je menjalnik ročni (6) in pogon prednji, nekatere motorne različice pa so na voljo tudi s kombinacijo menjalnika DSG (7) in 4-kolesnega pogona 4Drive.

Med osmimi kombinaciji pogona in oprem je najcenejši Tarraco bencinski 1.5 TSI Style, najcenejši dizel pa je 2.0 TDI 110 kW Style (30.241 €). Kdor bo želel 4-kolesen pogon, bo moral odšteti najmanj 34.281 evrov (2.0 TDI DSG 4Drive Style). Paket Excellence je za okoli 3.500 evrov dražji. Sloveniji je letos namenjeno okoli 250 Tarracov, menijo pa, da bo med njimi večina dizelsko gnanih.◄

Foto: VK