Revoz: pričetek proizvodnje Clia 5. generacije Revoz: pričetek proizvodnje Clia 5. generacije
Po uspešnih štirih generacijah imajo seveda Francozi z novim Cliom pete generacije visoka pričakovanja, prav tako pa od njega veliko pričakujejo v Novem mestu.... Revoz: pričetek proizvodnje Clia 5. generacije

Simboličen pritisk na gumb za začetek izdelave Clia 5. Z leve: Kaan Ozkan, Marjan Šarec, Zdravko Počivalšek in Francois Delion.

Po uspešnih štirih generacijah imajo seveda Francozi z novim Cliom pete generacije visoka pričakovanja, prav tako pa od njega veliko pričakujejo v Novem mestu. Pomembnost začetka proizvodnje v Revozu dokazuje tudi prisotnost slovenskega političnega vrha.

Marjan Šarec, predsednik vlade, Zdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologije, Kaan Ozkan, predsednik uprave Revoza, ter Francois Delion, novi šef podjetja Renault-Nissan Slovenija, so v sredo simbolično pognali tekoči trak za izdelavo novega Clia. Ta Revozu ni prinesel zgolj dodatnih proizvodnih količin, novih delovnih mest in novih znanj ter tehnologij. Potrebne so bile prilagoditev tekočega traku (Clio 5 nastaja na isti liniji kot Smart ForFour, Twingo in slab mesec tudi še Clio 4), vpeljava več robotov (zdaj je robotizacija 75-odstotna), uvedba novih tehnologij preoblikovanja pločevine in lakiranja (odslej je nekaj karoserijskih delov tudi aluminijastih!), vpeljava nove linije ‘konec montaže’ in obsežnejša digitalizacija proizvodnega procesa.

  • 1VK_4998a
  • 1VK_5006a
  • 1VK_5038ac
  • 1VK_5055ac

Projekt vpeljave novega avtomobila v Revoz je stal 90 milijonov evrov, od tega jih je 6 milijonov z neposredno finančno vzpodbudo za tuje projekte primaknila slovenska vlada. Revoz, največji slovenski izvoznik, ima 3,9-odstoten delež v slovenskem BDP in je največji od 286 slovenskih podjetij, ki delajo za avtomobilsko industrijo. V Revozu so doslej izdelali že dva milijona od skupaj 15 milijonov izdelanih Cliov prvih štirih generacij.◄

Foto: VK

No comments so far.

Be first to leave comment below.