Renault Mégane R.S. 275 Trophy: v sodelovanju z Akrapovičem Renault Mégane R.S. 275 Trophy: v sodelovanju z Akrapovičem
  Eden od redkih trgov, kjer bo naprodaj takšna različica Mégana R.R., je tudi Slovenija. Cena zanj je, ob upoštevanju dveh tisočakov popusta, 31.990... Renault Mégane R.S. 275 Trophy: v sodelovanju z Akrapovičem
Renault Mégane R.S. 275 Trophy: že četrta posebna različica Mégana R.S. po Trophyu leta 2011, RB7 2012 in RB8 2013.

Renault Mégane R.S. 275 Trophy: že četrta posebna različica Mégana R.S. po Trophyu leta 2011, RB7 2012 in RB8 2013.

 

Eden od redkih trgov, kjer bo naprodaj takšna različica Mégana R.R., je tudi Slovenija. Cena zanj je, ob upoštevanju dveh tisočakov popusta, 31.990 evrov. S tem je naš trg eden od okoli dvajsetih na petih celinah, kjer bo mogoče kupiti tega posebneža.

  • 1VK_3295a
  • 1VK_3303a
  • 1VK_3305a
  • 1VK_3292a
  • 1VK_3293a
  • 1VK_3299a
  • 1VK_3301a
  • 1VK_3309a
  • 1VK_3311a
  • 1VK_3283cl

Pred dvema letoma je najprej na naš trg, potem pa še na nekatere druge, prišel Clio R.S. Akrapovič Edition, različica, ki je nastala na pobudo slovenskega dela Renaulta v sodelovanju s podjetjem Akrapovič. Kaže, da je bila več kot dovolj prepričljiva, da je tokrat k Akrapoviču pristopil sam Renault oziroma njegov športni oddelek Renault Sport. Različica 275 Trophy je nastala na osnovi serijskega R.S. s podvozjem Cup, od njega pa se razlikuje po prednjem difuzorju Trophy, po platiščih Speedline, po nalepkah, po v z rdečo nitjo šivano Alcantaro oblečenih sedežih in volanskem obroču ter po za 10 ‘konj’ zmogljivejšem motorju.

Okoli polovica tega prirastka gre na račun Akrapovičevega izpuha, ki pa prinese tudi značilen zvok in ‘odnese’ kake štiri kilograme mase. Motor ima tako 201 kilovat in 360 Njutonmetrov, na voljo pa je tudi z nastavljivimi blažilniki Ohlins Road & Track ter s poldirkaškimi, posebej zanj zasnovanimi gumami Michelin Pilot Sport Cup 2.

Ni pa tudi nepomembno, da je takšen Trophy izhodišče za Trophy-R, ki je nastal v okviru projekta ‘Under 8’. Ta je še za slabih 100 kilogramov olajšan in takšnemu je uspelo odpeljati Nordschleife pod 8 minutami, kar je rekord za spredaj gnane avtomobile in prvi rekord na tem zakletem krogu za Akrapoviča. Trophy-R bo nastal le 250-krat, je za okoli 15 tisočakov dražji od Trophya in je tudi na voljo kupcem v Sloveniji.◄

Foto: VK