Renault Clio: na slovenskem trgu Renault Clio: na slovenskem trgu
Slovenski Renault je Clio 5. generacije, slovensko in evropsko uspešnico z več kot 15 milijoni prodanih primerkov prvih štirih generacij, že ponudil slovenskim kupcem.... Renault Clio: na slovenskem trgu

Renault Clio: evolucija zunanjosti, a odslej brez kombijevske različice Grandtour.

Slovenski Renault je Clio 5. generacije, slovensko in evropsko uspešnico z več kot 15 milijoni prodanih primerkov prvih štirih generacij, že ponudil slovenskim kupcem. Zunaj evolucionaren, pod kožo pa revolucionaren stane pri nas od 10.990 evrov.

Na zunanjosti bo pazljivo oko vendarle opazilo nekaj sprememb: nižja in drugačna žarometa, nič več črne plastike in več ‘kroma’ na bokih ter drugačne zadnje luči so vidni takoj, serijski paket luči (polni) LED (prvi v segmentu), za 12 milimetrov krajša karoserija in tri nove barve (rjava, oranžna in svetlo modra) pa terjajo nekaj več pozornosti (luči), meter v rokah (dolžina) oziroma poznavanje prejšnje barvne palete.

  • 1VK_7738a
  • 1VK_7750a
  • 1VK_7757
  • 1VK_7755a
  • 1VK_7758
  • 1VK_7762a
  • 1VK_7753
  • 1VK_7747a
  • 1VK_7744
  • 1VK_7742
  • 1VK_7746la
  • 1VK_7749

(Krajša) armaturna plošča oziroma njeni levi dve tretjini so zdaj bolj usmerjeni k vozniku, sedeži so tanjši (za več uporabne notranje dolžine), merilniki so lahko povsem digitalni na 10-palčnem zaslonu (na voljo konec leta), osrednji zaslon je večji (7 ali 9,3 palca), sistem na njem pa hitrejši in z bolj logičnimi meniji, odlagalnih mest je za 4 litre več (zdaj 26), udobje in zaznavna kakovost sta na višji ravni (sem sodi tudi več mehkih površin, možnost kontrastnih barv in 8 ambientalnih barv), s 391 litri (prej 330) pa je (v svojem segmentu) rekorden prtljažnik.

Asistenčni sistemi omogočajo drugo stopnjo samodejne vožnje, navigacijski TomTom omogoča spletno iskanje z Googlom, zdaj je na voljo tudi Multi Sense (izbira različnih voznih dinamik) in poleg CarPlaya je po novem v naboru tudi Android Auto.

Pri tehniki poudarjajo najboljšo aerodinamiko v tem razredu (ki po protokolu WLTP zmanjša izpust ogljikovega dioksida za 3 grame na kilometer) ter napovedujejo prihod hibridne različice junija prihodnje leto. Takoj pa je na voljo 5 motorjev; trije so bencinski (56, 74 in 96 kW) in dva sta dizelska (63 in 85 kW), dvosklopčni EDC pa je na voljo le v kombinaciji z najzmogljivejšim bencinskim strojem.

Če sem prištejemo še 5 paketov opreme, vključno z Edition One (časovno omejena ponudba), je v ceniku 15 različic. Najcenejši, tudi na račun manjkajočih klimatske naprave in avdio sistema, je SCe 75 Life (10.990 €), najcenejši s srednjim bencinskim motorjem je TCe 100 Zen (12.990 €), različica TCe 130 EDC Intens pa je najcenejša z najbolj zmogljivim bencinskim motorjem. Pri dizlih se cene prično pri 14.240 evrih (Blue dCi 85 Zen) oziroma pri 17.040 evrih (Blue dCi 115 Intens).

Na cene z uradnega cenika velja še komercialni popust v vrednosti 800 evrov, do konca septembra pa še nadaljnjih 200 evrov. Najbrž ni odveč napisati, da so pričakovanja na slovenskem trgu nespremenjena – ohraniti absolutno prvo mesto, ki ga Clio pri nas drži že od leta 1994.◄

Foto: VK