Renault Captur: na slovenskem trgu Renault Captur: na slovenskem trgu
Captur, katerega prva generacija je zaživela leta 2013, si je že v prvem (ne polnem) letu prodaje prislužil priigral visoko tretje mesto v svojem... Renault Captur: na slovenskem trgu

Renault Captur: urbani križanec z 90 možnimi kombinacijami barv zunanjosti.

Captur, katerega prva generacija je zaživela leta 2013, si je že v prvem (ne polnem) letu prodaje prislužil priigral visoko tretje mesto v svojem segmentu, vsega skupaj pa so ga prodali v 1,5 milijona primerkih. Nova generacija je pri nas naprodaj za od 13.990 evrov.

Biti tudi v zadnjem letu prodaje najuspešnejši med sebi podobnimi v Evropi je pohvalno, a tudi zavezujoče. Novi Captur zato – tako kot novi Clio pred njim – v precejšnji meri ohranja svojo podobo, je pa zdaj nekoliko večji (daljši je, denimo, za 11 centimetrov), z obrazom še bližji trenutnim smernicam oblikovanja pri Renaultu (tudi serijska tehnika LED), predvsem pa sloni na novi platformi zveze Renault-Nissan, ki mu omogoča nekoliko daljše medosje in s tem več prostora na zadnji klopi. Ta je zdaj tudi vzdolžno pomična za kar 16 centimetrov, obenem pa je razredno rekorden tudi prtljažnik, ki meri 536 litrov.

  • 21233625_2019_-_New_Renault_CAPTUR_tests_drive_in_Greecec
  • 21233628_2019_-_New_Renault_CAPTUR_tests_drive_in_Greecec
  • 21233647_2019_-_New_Renault_CAPTUR_tests_drive_in_Greecec
  • 21233623_2019_-_New_Renault_CAPTUR_tests_drive_in_Greece
  • 21233622_2019_-_New_Renault_CAPTUR_tests_drive_in_Greece
  • 21233620_2019_-_New_Renault_CAPTUR_tests_drive_in_Greecec
  • 21233618_2019_-_New_Renault_CAPTUR_tests_drive_in_Greece

V primerjavi s prvo generacijo je bolj revolucionarna notranjost, ki v veliki meri povzema tisto iz novega Clia. Na prvi pogled je opaziti 9,3 palca velik pokončen osrednji zaslon, sicer pa ima lahko novi Captur digitalne merilnike, eno od 18 kombinacij notranjosti (barve, oblazinjenja), več barv ambientalne osvetlitve in še kaj.

Motorji v novem Capturju so menda izdatno posodobljeni. Na izbiro so trije bencinski TCe (74, 96 in 113 kW) ter dva dizelska dCi (70 in 85 kW), pri tem pa je moč najzmogljivejša (TCe 113 in dCi 85) kombinirati z dvosklopčnim menjalnikom EDC7. Pogon je seveda prednji, kmalu pa bo v ponudbi že pred časom napovedana priključno-hibridna različica, ki naj bi omogočila 65 kilometrov vožnje v mestnem ciklu (WLTP).

Cenik v tem hipu, upoštevaje naštete motorje in menjalnike ter pet osnovnih paketov opreme (vključno z Initiale Paris), ponuja 14 kombinacij. Za ceno iz uvoda kupec odpelje različico TCe 100 Life, najcenejši dizel (dCi 95 Zen) pa stane 16.690 evrov. Zelo blizu slovenskemu kupcu utegne biti različica TCe 130 Intens, ki stane 19.690 evrov, z EDC7 pa 21.390 evrov. Najdražji ta hip je z 28.090 evri TCe 150 EDC Initiale Paris.◄

Foto: Renault

No comments so far.

Be first to leave comment below.