Range Rover Evoque: na slovenskem trgu Range Rover Evoque: na slovenskem trgu
Najbolje prodajan avtomobil iz naveze Jaguar Land Rover, leta 2011 predstavljeni Range Rover Evoque, je ob še vedno naraščajočem segmentu športnih terencev v novi... Range Rover Evoque: na slovenskem trgu

Range Rover Evoque: 99,9 odstotka sestavnih delov je novih.

Najbolje prodajan avtomobil iz naveze Jaguar Land Rover, leta 2011 predstavljeni Range Rover Evoque, je ob še vedno naraščajočem segmentu športnih terencev v novi generaciji zagotovo veliki up JLR. Pri nas na voljo za od 42.022 evrov.

Evoque druge generacije je nastal na povsem novi platformi, ki je prirejena tudi za priključno hibridni pogon (z njim bo Evoque na voljo kasneje), a je avtomobil kljub temu zrasel v dolžino za zgolj en milimeter. Je pa širši za 10 in višji za 14. Milimetrsko več prostora je tudi za potnike in prtljažnik, večji za 16 litrov, je zdaj takšne oblike, da sprejme dve torbi za gof. Dobro je vedeti.

  • 1VK_2070a
  • 1VK_2081cl
  • 1VK_2094a
  • 1VK_2075a
  • 1VK_2074a
  • 1VK_2092a
  • 1VK_2076a
  • 1VK_2099a
  • 1VK_2098a
  • 1VK_2096raw

Marsikaj je novi Evoque podedoval od Velarja, začenši z videzom zunanjosti, s ‘potopnimi’ vratnimi kljukami in z žarometi LED, v notranjosti pa dva osrednja zaslona in še kaj. Ob tem so Evoquu namenili digitalne merilnike, zmanjšali notranji trušč, za 60 odstotkov povečali notranje predale ter mesta za drobnarije, dodali vtičnice USB (do največ 6) in tako naprej.

Med asistenčnimi sistemi kaže opozoriti na dva nova in sicer na pametno zadnje ogledalo (ki se spremeni v zaslon s sliko s kamere na anteni, ki kaže večji kot nazaj) in na ClearSight Ground View, ‘nevidni’ pokrov motorja (ki daje sliko kot da avtomobil nima prednjega dela – za uvoz med ozke prehode, …). Vsekakor uporabno.

Novi Evoque je na voljo z motorji od 110 do 220 kilovatov, z ročnim ali s samodejnim menjalnikom ter s prednjim ali s 4-kolesnim pogonom. V ceniku je kar 52 različic. Med njimi je najcenejši dizel (110 kW Base)) s prednjim pogonom ter z ročnim menjalnikom (42.022 €), vsi drugi pa imajo mikrohibridno tehniko, samodejni menjalnik in 4-kolesni pogon. Najcenejša bencinska različica (147 kW Base) stane 51.284 evrov.

Sloveniji je letos namenjenih 125 novih Evoquov, od tega je pet že prodanih.◄

Foto: VK