PSA: konec ‘električnega’ sodelovanja z Mitsubishijem? PSA: konec ‘električnega’ sodelovanja z Mitsubishijem?
Francoski avtomobilski koncern PSA (Citroën, Peugeot) bo v naslednjih dvanajstih mesecih premislil o svoji električni avtomobilski strategiji. To med drugim pomeni, da bo premislil... PSA: konec ‘električnega’ sodelovanja z Mitsubishijem?
Carlos Tavares: premislek o električni avtomobilski strategiji.

Carlos Tavares: premislek o električni avtomobilski strategiji.

Francoski avtomobilski koncern PSA (Citroën, Peugeot) bo v naslednjih dvanajstih mesecih premislil o svoji električni avtomobilski strategiji. To med drugim pomeni, da bo premislil tudi o svojem nadaljnjem sodelovanju z japonskim Mitsubishijem.

Mitsubishi od leta 2010 izdeluje Citroën C-zero in Peugeot Ion, električna avtomobila, ki sta v bistvu Mitsiubishi i-Miev. Po prvotnem načrtu naj bi izdelali približno 100 tisoč vozil vseh treh znamk, vendar sedanji podatki kažejo, da se načrt ne bo uresničil. Po podatkih Jato Dynamics je lani Citroën na evropskem trgu prodal 651 C-zerov, leto prej pa 3.142, Peugeot pa je za svoj Ion lani našel 455, leta 2012 pa 3.080 kupcev. Tudi Mitsubishi na evropskem trgu z i-Mievom ni ustvaril kakšnega posebnega posla, saj jih je lani prodal 880, leto prej pa 1.635. Podatkov za slovenski trg ni, je bila pa prodaja vsa ta leta zelo skromna, in to kljub temu, da so tako pri Citroënu kot Peugeotu občutno znižali ceno obeh električnih vozil.

Carlos Tavares, vodilni mož PSA, torej napoveduje premislek o nadaljnjem sodelovanju z Mitsubishijem, kar ob upoštevanju prodajnih številk ne preseneča. Kot pravi, bodo v prihodnjih dvanajstih mesecih videli, ali bodo električna vozila izdelovali sami ali pa se bodo znova odločili za sodelovanje z japonsko avtomobilsko tovarno.

Citroën C-Zero ni navdušil evropskih kupcev, pa tudi Peugeot Ion in Mitsubishi i-Miev ne.

Citroën C-Zero ni navdušil evropskih kupcev, pa tudi Peugeot Ion in Mitsubishi i-Miev ne.