(Prenovljeni) Renault Kadjar: na slovenskem trgu (Prenovljeni) Renault Kadjar: na slovenskem trgu
Športni terenec spodnjega srednjega razreda ima vse več kupcev, a je tudi tekmecev izjemno veliko. Prenova Kadjara, sicer običajna pri vseh avtomobilih, je zato... (Prenovljeni) Renault Kadjar: na slovenskem trgu

Renault Kadjar: s paketom Black Edition dobi več črnine, med drugim tudi platišča.

Športni terenec spodnjega srednjega razreda ima vse več kupcev, a je tudi tekmecev izjemno veliko. Prenova Kadjara, sicer običajna pri vseh avtomobilih, je zato prav tu še posebej dobrodošla. Na našem trgu zdaj stane od 18.990 evrov.

Vsaj do aprila bodo vse cene z uradnega cenika manjše za splošen popust v vrednosti 1.500 evrov (v zimskem času pa dodajo še komplet zimskih gum), kar pomeni, da je treba za najcenejšega, TCe 140 Life, namesto uradnih 20.490 odšteti 18.990 evrov.

  • 1VK_8860a
  • 1VK_8862a
  • 1VK_8858a
  • 1VK_8871a
  • 1VK_8855rca
  • 1VK_8869
  • 1VK_8844a
  • 1VK_8847a
  • 1VK_8836
  • 1VK_8845
  • 1VK_8846a

Cenik upošteva štiri motorizacije (2+2), dva menjalnika (ročni in EDC), dva pogona (prednji in 4-kolesni, pri čemer je slednji omejen zgolj na motor Blue dCi 150 ter na ročni menjalnik) in štiri pakete opreme. Tu velja opozoriti, da so dodali nov (zdaj najdražji) paket Black Edition (črna notranjost, Alcantara, posebna črna platišča, …), ki pa je tudi omejen le na zmogljivejša od obeh vrst motorjev.

Bencinska motorja sta za Kadjar povsem nova, čeprav poznana že iz Capturja in Mégana. Gre za 1,3-litrski turbo motor, razvit v sodelovanju z Daimlerjem. V Kadjaru ima lahko 103 (z ročnim menjalnikom) ali 117 kilovatov (z EDC), kar po starem pomeni 140 ali 160 ‘konj’. Dizla sta prenovljena in ker med drugim potrebujeta tekočino AdBlue, je njuno uradno ime zdaj Blue dCi. Šibkejši ima 85 kilovatov (115 ‘konj’), kar je za 5 ‘konj’ več kot doslej, poleg tega pa še funkcijo ‘overboost, s katero pridobi nadaljnjih 5 ‘konj’ in 25 Njutonmetrov. Močnejši zdaj zmore 110 kilovatov (150 ‘konj’) ali 20 ‘konj’ več kot doslej, rezerviran pa je za 4-kolesen pogon.

Poleg novih in prenovljenih motorjev je Kadjar dobil tudi prenovljeno podobo; spremenjena so vsa svetila (tudi več tehnike LED), nova je motorna maska, drugačna sta odbijača in nove so tri barve karoserije. Znotraj so dodali trakove LED za ambientalno osvetlitev, več vstavkov v videzu kroma, nova stikala za šipe in klimatsko napravo, ležeč, 7-palčen osrednji zaslon (ki odslej nima več mehanskih gumbov), izrazitejše bočne opore in podaljšljiv sedalni del prednjih sedežev, nova oblazinjenja za sedeže ter reže za zračenje in električne vtičnice (12 V, dvakrat USB) za zadnjo klop.

V ceniku je ta hip 11 različic; štiri so bencinske in od tega tri z motorjem TCe 140, pet pa je dizelskih in od tega tri z motorjem Blue dCi 115. Najcenejši dizel je po uradnem ceniku Blue dCi 115 Limited (23.790 €), za 2.400 evrov pa je dražji s paketom Bose. Edini štirikolesno gnani, Blue dCi 150 4WD Black Edition, je tudi najdražji Kadjar ta hip in stane 31.690 evrov. Če bo šlo vse po načrtih, naj bi Slovenci letos pokupili okoli 400 prenovljenih Kadjarov.◄

Foto: VK